loading...
پیچ و رولپلاک نما،نقاشی نمای ساختمان،کفسابی،نماشویی
گل نسیم بازدید : 12 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

عملیات ساب زنی سنگ در برخی موارد در ساختمان و .. اسید یا جوهر نمک یا موادی که حاوی اسید می باشد. روی سنگ ریخته می شود، که سنگ را لک دار و کدر میکند. که برای از بین بردن لکه و درخشش سنگ باید ساب زده شود تا سنگ به صورت براق و یکدست شود. ساب زنی در واقع همان کفسابی یا سنگسابی است، خب دلیل این کار نیز به مانند خدمات کف سابی براقیت، صیقل سنگ، یکنواختی سنگ و … است.

قیمت ساب زدن سنگ کف

هر سنگی درجه سختی خاص خود را دارد، و نیز هر نوع کفپوش سنگی مرحله کفسابی و ساب زنی و روشهای سابیدن مخصوص خود را دارد. تا لایه برداری سنگ صورت گرفته که لایه جدید ایجاد شود. از این قیمت سابزنی انواع سنگ مختلف است و حدودا از متری الی هزار تومان می توان قیمت گذاری کرد.

که بسته به عمق خرابی سنگ، میزان پستی و بلندی سنگ، کیفیت براقیت و درخشندگی سنگ کف مطلوب مشتری و … در تعیین قیمت ساب زنی سنگ کف تهران تاثیر گذار است.

مراحل انجام سابزنی

در صورتی که دستگاه سنگ ساب سه فاز باشد باید برق سه فاز را در محیط تامین کنیم. البته ساختمان‌ هایی که آسانسور دارند دارای برق سه فاز هستند.

در مرحله اول، ساب زنی با استفاده از لقمه 30 یا 46 که بسیار زبر است انجام شده و برای از بین بردن زوائد و ناهمواری‌ها از آن استفاده می‌شود.

در مرحله دوم، به کمک لقمه 60 یا 80 زبری به وجود آمده ناشی از ساب زنی مرحله اول را رفع می‌کنیم. همچنین این مرحله باعث یکنواخت‌تر شدن سطح می‌شود.

در مراحل بعدی به ترتیب از لقمه‌های 120، 200، لقمه لاکی، 600 و 800 استفاده شده و در نهایت ساب زنی با لقمه ایتالیایی انجام می‌گردد.

در واقع در ساب زنی با جلو رفتن مراحل، از لقمه سخت‌ تر به نرم‌ تر حرکت می‌کنیم. همچنین در کارهای ظریف و با دقت بالا از ساب نرم‌ تر یعنی شماره بالاتر و ریزتر استفاده می‌شود.

ساب زنی سنگ کف ساختمان

سابزنی سنگ ساختمان از مراحل آخر ساختمان سازی است که به نوعی معجزه زیبایی است که پس از انجام سابزنی یقینا صاحب خانه متحیر خواهد شد. چرا که ساب زنی چندین نتیجه را در کنار هم دارد .

از جمله از بین بردن تمامی ناهمواری ها و در مرحله دوم از بین بردن کامل خطوط ، کم رنگ کردن درز بین سنگ ها به نوعی که گمان می کنید. تنها یک سنگ یکپارچه در کفپوش خانه شما قرار دارد اینها تنها بخشی از اثرات معجزه آسای سابزنی ایتالیایی است. تاثیر دیگر آن ضدعفونی کردن کامل کفپوش خانه است که کاملا از انواع میکروب های خالی شده و برای خانه هایی که فرزند کوچک دارند در سال دو مرتبه لازم است.

ساب زنی سنگ های مرمر سفید

باید بدانیم که هر نوع سنگ ساب مخصوص خود را دارد از سنگهای بسیار زیبا، مقاوم و پرطرفدار که در خانه های قدیمی یافت می شود. سنگ مرمر سفید است که در صورت سابزنی مناسب توسط سابزن ماهر می تواند به سفیدی صدف بدرخشد. 

این با متبلور کردن کریستال های سنگ مرمر است که تصویری با زمینه سفید و کریستال های با ابعاد یک سانتی درخشان ایجاد می شود.  و ماندگاری سابزنی در این نوع سنگ بیش از ده سال می باشد.

ساب زنی کف ساختمان

آپارتمان پس از استفاده توسط ساکنین ممکن است مشکلاتی برای کفپوش سنگی به وجود اید. که از جمله سیاه شدن و کدر شدن سنگ است که در اثر ریخته شدن مواد اسیدی مانند اب لیمو ، سرکه و .. ایجاد می شود. که می توان با استفاده از سابزنی تمامی سیاهی را از بین برده و ان را مانند روز اول لایه برداری کرده و سطح تمیز و براق ان را صیقل می دهیم .

مزایای ساب زدن سنگ

✅ جلا و درخشش سنگ

✅ افزایش طول عمر

✅ عدم نیاز به تعویض سنگ کف

✅ از بین بردن هرگونه خط و خش از روی سطح

✅ از بین بردن پستی و بلندی ناشی از چسبیدن مصالح

✅ اصلاح تراز نبودن سنگ

✅ اصلاح نواقص بندکشی

✅ رفع کدر بودن سطح به علت استفاده

✅ رفع ترک و شکستگی‌های جزئی سنگ

انواع دستگاه ساب زنی

دستگاه ساب زنی سنگ به دو نوع دستی و walk behind تقسیم می‌شود.

دستگاه walk behind

این دستگاه که نوع رایج دستگاه‌ های سنگ ساب است برای فضا های بزرگ طراحی شده‌اند. این نوع دستگاه‌ ها می‌تواند تک فاز یا سه فاز باشند که در ادامه همین بخش آن را بررسی می‌کنیم.

دستگاه ساب زنی دستی

شبیه دستگاه فرز است و در مکان‌ هایی مانند کنج دیوارها و راه پله‌ها که محدودیت استفاده از دستگاه ساب زنی وجود دارد به کار گرفته می‌شوند. این دستگاه سایز کوچکی دارد.

انواع دستگاه ساب زنی از نظر برق مصرفی

دستگاه ساب زنی از نظر برق مصرفی به دو دسته تقسیم می‌شود.

دستگاه کفسابی 3 فاز

سرعت انجام کار آن بیشتر بوده همچنین خروجی کار آن از کیفیت بالایی برخوردار است. این دستگاه از نظر سنگینی دارای وزن بیشتری بوده و به برق سه فاز نیاز دارد.

دستگاه ساب زنی سه فاز

دستگاه کفسابی تک فاز : به نسبت 3 فاز دارای وزن کمتری است. این دستگاه از قدرت کمتری برخوردار بوده و برای رسیدن به کیفیت کار دستگاه 3 فاز با این دستگاه، زمان زیادتری لازم است.

قیمت ساب زنی

گل نسیم بازدید : 7 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

پیچ و رولپلاک نما با کیفیت عالی برای حفظ زیبایی و در کنار هم نگه داشتن سنگ های نمای ساختمان است. ایمن سازی نما با پیچ و رولپلاک نما روشی کاملا مقرون بصرفه است که در کوتاه ترین زمان توسط پرسنل کفساب پلاس با طناب یا راپل بدون نیاز به داربست در ارتفاعات انجام می شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

هدف از انجام اینکار استحکام بخشی از نمای ساختمان با صرف هزینه تعمیرات کمتر می باشد. شامل کارهایی هست که به کمک آن از ریزش سنگ های شل شده و در حال افتادن جلوگیری می کند. و تمام این کارها به دلیل ایمن سازی و محکم کردن سنگ های نمای ساختمان انجام می گیرد. کلیه سنگ های نما به کمک پیچ و رولپلاک اسکوپ می شود.

اصولی که باید در پیچ و رولپلاک نما باید رعایت شود

پیچ کردن سنگ نما اصول خاصی دارد که شرکت باید آشنایی کاملی با این اصول و قواعد داشته باشد تا به بهترین نحو صورت بگیرید و مانع بروز مشکل شود. طبق استاندارد جهانی پیچ کردن سنگ باید در هر 4 سانت صورت گیرد. و در سنگ های که وضعیت آنها خوب نیست باید از دو یا چند پیچ استفاده کرد. تا مقاومت سازی در سنگ نما به درستی انجام شود.

وسایل لازم برای نصب پیچ و رولپلاک نما عبارتند از:

✔ استفاده از دریل جهت سوراخکاری در سنگ نما

✔ رولپلاک به اندازه تعداد پیچ

✔ به تعداد کافی پیچ های 5 سانتی

✔ دریل پیچ سفت کن که برای محکم کردن پیچ پشت سنگ نما

✔ بکارگیری چسب کاشی و سرامیک بر روی پیچ به عنوان بتونه

✔ استفاده از کلاه ایمنی برای امنیت جانی پرسنل

✔ استفاده از سطل برای نگهداری وسایل رولپلاک در حین کار

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

این یکی از روش های جدید و ایمن برای انجام کار در ارتفاع ساختمان ها می باشد. و در واقع یکی از بهترین روش های کم هزینه برای اجرای خدمات در ارتفاع و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است. در اجرای روش پیچ و رولپلاک نما با طناب(راپل) دیگر نیازی به داربست یا کلایمر نیست و تمام کارها با استفاده از طناب توسط افراد متخصص در ارتفاع انجام می شود.

پیچ و رولپلاک نما در تهران

تمام کارهای پیچ و رولپلاک نما در تهران با طناب های راپل در ساختمان های بلند و برج ها مورد استفاده قرار می گیرد. تمام این ساختمان های بلند در تهران در نمای خود از سنگ و چوب و یا مواد تزئینی دیگر استفاده می کنند.

که با توجه به بارندگی، آب به پشت سنگ نمای ساختمان نفوذ کرده و موجب خرابی ساختمان و ریزش سنگ و ... می شود برای جلوگیری از خرابی باید از پیچ و رولپلاک نما استفاده کرد. شرکت کفساب پلاس با تجربه ی کاری زیاد و نمونه کارهای فراوان این کار را به بهترین نحو و مناسب ترین قیمت انجام میدهد.

عوامل مهم که در قیمت پیچ و رولپلاک نما تاثیر می گذارد

سنگ نما ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک نما برای سنگ های گرانیت، مرمر،سنگ های رومی، سنگ های کریستال ،دهبید و بقیه سنگ ها متفاوت است.

ساختار سنگ نما

ساختار سنگ از نظر رگه و بافت در قیمت پیچ و رولپلاک نما تاثیر میگذارد. مثلا سنگ نما 10 ساله نسبت به سنگ نما 5 ساله کیفیت پایین تری دارد و باید پیچ های بیشتری مصرف کرد. و حتی در حین کار ممکن است سنگ قدیمی کامل تعویض شود.

محیط انجام کار و راپلکار

هزینه پیچ و رولپلاک نما یک ساختمان 5 طبقه با دو نفر نیروی راپلکار بیشتر از هزینه پیچ کردن سنگ نمای یک ساختمان 3 طبقه با یک نیروی راپلکار است.

فصول انجام کار

در سرمای زمستان انجام پیچ و رولپلاک نما کار سخت تر می شود و طبعا قیمت آن در فصل تابستان ، کمی ارزانتر خواهد شد.

نوع مواد و مصالح در نما

نوع مصالح ساختمانی به کار رفته در پشت سنگ مانند نوع سیمان، نوع ماسه، مقدار آب موجود در سیمان می تواند تعیین کننده عمر نگهداری سنگ روی نما را افزایش دهد. مثلا اگر ملات پشت سنگ از سیمان درجه 2 و 3 باشد. فرآیند سوراخ کردن سنگ با دقت بیشتری انجام می گیرد. و کار بیشتر طول می کشد و قیمت پیچ و رولپلاک نما بالاتر خواهد رفت.

ابعاد و اندازه سنگ نما

ابعاد سنگ در مقدار استفاده از پیچ رولپلاک نما، درپوش پشت پیچ و دریل کاری تاثیر مستقیم دارد. مثلا قیمت پیچ و رولپلاک نما برای سنگ 40*40 کمی ارزانتر از سنگ با ابعاد 60*60 است. سنگ 60*60 ممکن است 6 عدد پیچ و رولپلاک نیاز داشته باشد! سنگ 40*40 به طور کل ممکن است 4 عدد پیچ و رولپلاک نیاز داشته باشد.

سایز مناسب پیچ برای ثابت و مهار کردن سنگ نما

به منظور مهار سازی سنگ نمای شل و لق، پیچ های مورد استفاده دارای طول و ضخامت متفاوتی هستند. که اندازه آنها به ضخامت و ملات پشت سنگ بستگی دارد بفرض برای ضخامت سنگ 1.5 سانتی پیچ 6 سانتی و برای سنگهای به ضخامت 5/2 تا 3 سانتی پیچ 8 سانتی مناسب است.

همینطور با افزایش سایز پیچ برای سوراخ کاری سایز مته تغییر می کند. در کل سایز پیچ بایستی با ضخامت سنگ و ملات پشت سنگ برابر باشد. همچین طول رولپلاک بایستی به ضخامت ملات پشت سنگ باشد. از خصوصیات خوب پیچ ها مقاومت در برابر زنگ زدگی و مقاومت کششی است.

انواع رولپلاک موجود برای مهارسازی سنگ نما

رولپلاک توکار

پر کاربردترین رولپلاک برای پیچ کردن سنگ نما مربوط به رولپلاک توکار است که با ملات در اکثر ساختمان ها استفاده می شود ، پس از سوراخ شدن ملات پشت سنگ و قرارگیرِ رولپلاک توکار براحتی سنگ را میتواند با ملات پشت آن اسکوپ کرد. با توجه به تنوع بالای این رولپلاک ها، انتخاب اندازه آنها بسته به سایز پیچ تغییر می کند.

رولپلاک لبه دار روکار

کاربرد این رولپلاک بیشتر در نصب قطعات روی سطوح می باشد. لبه روی رولپلاک سبب می شود همه ی رولپلاک داخل سطح کار نرود ، و سر رولپلاک با گیر کردن روی لبه سطح کمک می کند تا با بستن پیچ بدون چرخش در داخل سطح، باز شده و بتواند قطعه را نگه دارد . این مدل از رولپلاک کمتر در نما استفاده می شود.

رولپلاک فشیر

این رولپلاک وظیفه دارد دارد بدون هیچ ملاتی قطعه را بر روی سطح نصب کند. این رولپلاک با جمع شدن در پشت سطح به خود سطح گیر میکند و به خوبی قطعه را مهار می کند.

رولپلاک پروانه ای

رولپلاک بعد از قرار گیری در داخل سطح به صورت شاخه ای باز می شود و لبه های آن به قسمت های مختلف گیر میکند این رولپلاک در مهار کردن سنگ نما کاربرد دارد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

شرکت کفساب پلاس بهترین خدمات در زمینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج و تهران فعالیت دارد. این خدمات شامل مجموعه فعالیت هایی است که طی آن سنگ های ساختمان کاملا محکم و ایمن می شوند تا بر سر عابران و رهگذران نریزند. ساکنان مناطق تهران و کرج نیز میتوانند از خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه ما استفاده نمایند.

انواع پیچ و بهترین نوع آن در پیچ و رولپلاک نما

پیچ های استیل

از بهترین نوع پیچ هستند. در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارند. پیچ های استیل قیمت بالاتری نسبت به پیچ های فولادی و گالوانیزه دارند. بخاطر گران بودن این پیچ ها فقط به درخواست کارفرما و قبول هزینه پیچ از آنها استفاده می شود.

پیچ های فولادی

بعد از پیچ های استیل بهترین نوع پیچ فولای است. از فولاد درجه یک و گالوانیزه ساخته شده است. دارای رزوه های مناسب می باشد. دارای گل پیچ مناسب برای راحتی در هنگام سفت کردن می باشد.

پیچ های گالوانیزه طلایی رنگ

از آهن ساخته شده است و روکش گولوانیزه دارد. قیمت پایین تری نسبت به پیچ های فولای دارد. بعد از گذشت 4 یا 5 سال زنگ می زنند. استفاده از این پیچ ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

برطرف کردن ریزش سنگ با پیچ و رولپلاک نما

ریزش سنگ به یک مسئله خیلی بزرگ در شهرها تیدیل شده است چون اگر سنگی از نمای ساختمان کنده شود و بریزد باید حتما تمام خسارت ناشی از آن را پرداخت کنید. اگر خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به یک شرکت معتبر و مطمئن بسپارید دیگر نگران ریزش سنگ نما نیستید و خیالتان راحت و آسوده می باشد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

گل نسیم بازدید : 10 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

شرکت کفساب پلاس با استفاده از بروزترین تجهیزات نماشویی با راپل بهمراه بیمه و قرارداد رسمی و با سابقه ای طولانی در امر نماشویی و تمامی خدمات کار در ارتفاع، آمادگی ارائه خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان با کیفیت تضمین شده را در مناطق مختلف تهران و شهرهای دیگر دارد.

شرکت نماشویی

شهر تهران به خاطر داشتن ساختمان های خیلی بلند همیشه نیاز به خدمات نماشویی دارند. و عدم رسیدن به نمای ساختمان باعث از بین بردن زیبایی ساختمان می شود. اگر نیاز به خدمات نماشویی در تهران دارید، کافیست با کارشناسان کفساب پلاس تماس بگیرید و خدمات را به صورت کاملا تضمینی دریافت نمایید.

شرکت ما، با بهره گیری از تیم‌ های عملیاتی حرفه‌ای قادر است بر روی ساختمان‌ ها با انواع، سبک‌ ها و اندازه‌ ها کار کند. برای نظافت نمای ساختمان، بازسازی روکش ها، سایبان ها، نما ها، سقف ها، پنجره ها و دیوار های شما در اسرع وقت در محل حاضریم.

موارد مهم در قیمت نماشویی

میزان کثیفی لایه روبی

هر چه مقدار کثیفی نمای ساختمان بیشتر باشد. مواد، انرژی و زمان بیشتری برای رفع آن کثیفی ها لازم است که همه این موارد روی قیمت نماشویی تاثیر می گذارد.

میزان مساحت نما

هر چه مساحت نما بیشتر باشد زمان زیادتری برای تمیز کردن آن باید صرف کرد. و همچنین مقدار موادی که برای تمیز کردن مصرف می شود افزایش می یابد.

نوع نمای ساختمان

هر کدام از نماها نیاز به مواد شوینده با قیمت های متفاوتی دارد. مثلا در نماشویی کامپوزیت باید از مواد آلفا پارانکو که خیلی گران است استفاده کرد. اما در نماشویی سنگ از مواد شوینده خیلی معمولی هم می توان نما را شستشو داد.

قیمت نماشویی در تهران

برای تعیین قیمت نماشویی در تهران به جهت شستشوی نمای ساختمان عوامل بسیاری وجود دارد. که در قیمت نماشویی ساختمان موثر می‌باشند برای مثال مانند متراژ نمای ساختمان موقعیت مکان جغرافیایی نحوه شست و شو و میزان آلودگی نمای ساختمان موثر می باشد.

دلایل استفاده از نماشویی ساختمان

باعث افزایش طول عمر ساختمان می شود. پاک کردن لک ها روی نمای ساختمان مانع نفوذ رنگ های آلاینده به سطوح داخلی می شود. باعث زیبایی و درخشندگی نما ساختمان

انواع نمای ساختمان

نماشویی نمای آجری

شستشوی نمای آجری باید هر دو سال یکبار صورت بگیرید. و اگر بخواهید در دراز مدت این کار را انجام دهید جرم به سطح آجر نفوذ می کند و دیگر با دستگاه واترجت و فشار آب از بین نخواهد رفت. نمای آجری به خاطر جذب سریع گرد و غبار دچار شورابه می شود. شما می توانید با درست کردن خمیر مخصوص و زدن آنها به لبه های بالای سنگ های نما از ورود آب به نما جلوگیری کنید. و یک راه دیگر رزین زدن روی آجر ها می باشد که با این کار چند سال خیالتان راحت می شود.

نماشویی نمای کامپوزیت

در صورت عدم شستشوی نمای کامپوزیت در مدت طولانی، رسوب و جرم بخاطر آلودگی و گرد و غبار و خط و خش ناشی از تگرگ بوجود می آیید که با شستشو با واترجت هم از بین نمی رود و دیگر قابل برگشت نیست و باید از رنگ آمیزی کامپوزیت استفاده کرد.

شستشوی نمای کامپوزیت به دو صورت انجام می شود. روش اول به وسیله ابر و تی می باشد که با نرمی نما را تمیز می کنند. روش دوم از واتر جت(فشار آب خیلی قوی)استفاده می کنند. که با آن سخت ترین لکه ها و کثیفی ها از بین می رود، حتما از مواد شوینده کمتری استفاده کنید.

نماشویی کامپوزیت با طناب

معمولا کامپوزیت ها نما هایی هستند که برای داربست زدن برروی آنها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و ما با استفاده از طناب راپل اقدام به شستشوی نمای کامپوزیت می کنیم.

نماشویی نمای سیمانی

اگر نمای سیمانی داری جرم و کثیفی زیادی باشد باید حتما از واترجت استفاده کنید و تمام نماهای سیمانی را با استفاده از واترجت جرم زدایی کرد. اگر جرم های سنگینی را از سطح نما  بخواهیم جدا کنیم باید از واترجت سه فاز استفاده کرد که نیاز به برق سه فار دارد. چون دستگاه واترجت تک فاز برای از بین بردن جرم از سطح نما کافی نیست.

پوشش بعد از نماشویی سیمانی رزین کاری و نانوشویی است. همین کار باعث ایجاد عایق کاری روی نما می شود. دوده،سیاهی و آلودگی تا مدت 5 سال به سطح نفود نمی کند.

نماشویی سنگ

نماشویی سنگ باید هر 4 سال یکبار انجام شود چون تازگی و زیبای خاصی به نمای شما می دهد.  سنگ نما را نمی توان کامل با واتر جت تک فاز شستشو کرد چون تک فاز ضعیف تر است و باید از سه فاز استفاده کرد.

نماشویی شیشه

ما تجربه چندین ساله در نماشویی شیشه فروشگاه ها و شرکتها را ، چه به صورت مکرر و چه فقط یک بار داریم. نماشویی شیشه در شرکت ما به کمک راپل انجام می شود و کار نماشویی را از بالا به پایین انجام می دهد و بدون اینکه بخواهد هزینه اضافی پرداخت کند.

شیشه های ساختمان باید هر چند وقت یکبار تمیز شوند اگه مدت زیادی تمیز نشده باشند. باید به دو صورت انجام شود، در مرحله اول با واترجت برای از بین بردن گرد و غبار روی شیشه استفاده می شود.  و در مرحله دوم بصورت دستی مواد شوینده بهمراه ابر و تی مخصوص صورت میگیرد.

نماشویی نمای چوبی

نماشویی با نمای چوبی کار خیلی حساسی است و باید در یک روز آفتابی صورت گیرد. زیرا نمای چوبی باید سریع خشک شود چون چوب ها با ضخامت پروفیل کمتر در ساختمان استفاده می شود که باعث شود به پوسته ساختمان آسیب وارد شود و این در دراز مدت خودش را نشان می دهد.

شرکت کفساب پلاس برای جلوگیری ازین اتفاق پس از نماشویی ساختمان از مواد نگهدارنده روی نمای چوبی استفاده می کند از جمله این مواد رزین و روغن جلای مخصوص که باعث زیباتر شدن می شود و نمای شما تحت تاثیر شرایط جوی و محیطی آسیب نخواهد دید.

نماشویی نمای سرامیک

اولین کاری که باید انجام داد جارو کردن و پاک کردن گرد و غبار روی سرامیک است. سپس با استفاده از مواد شوینده مناسب و دستگاه های مختلف سرامیک را خیس می کنند تا تمام قسمت ها مرطوب شود. سپس یک گالن آب را با مواد شوینده ترکیب و با دستکش پلاستیکی و عینک ایمنی سرامیک ها را شستشو می دهند.

اما اگر از دستگاه واترجت استفاده شود باید همراه آن از فرچه های که آن را داخل محلول فرو می کننف استفاده کرد. سپس بر روی سرامیک می کشند تا جرم و کثیفی ها با مواد شوینده حل شود و از بین برود. بعد از اتمام مراحل، نمای سرامیک را با آب بصورت کامل می شویند.

نماشویی نمای کنیتکس

دستگاه واترجت برای نماشویی کنیتکس استفاده می شود اما استفاده از واترجت در نماشویی کنیتکس نیازمند تبحر و دقت بالای است.

فاصله نازل خروجی از نمای ساختمان

با توجه به کثیفی و آلودگی نما و مدت زمانی که از نصب کنیتکس بر روی نما گذاشته است فاصله ی نازل خروجی از نما باید بین 60 سانتیمتر تا 110 سانتیمتر باشد.

زاویه ی نازل خروجی با نمای ساختمان

انجام آب واترجت با زوایه مستقیم بر روی نمای کنیتکس باعث صدمه زدن به نمای ساختمان و جدا شدن کنیتکس از نما می شود و نماشویی اثر مخربی بر نمای ساختمان شما خواهد گذاشت.

در این مورد هم باید با در نظر گرفتن آلودگی سطح نما ومدت زمانی که از اجرای کنیتکس بر روی نما گذشته است، زاویه ی نازل خروجی و نمای ساختمان را تنظیم نمود. این زاویه معمولا بین 30 تا 70 درجه تغییر خواهد کرد .

نماشویی نمای رومی

نماشویی رومی معمولا به توجه به نوع سنگ و سیمانی که روی آن استفاده شده و همچنین سختی و زبری نما متفاوت است. هر چه زبری و سختی نما بیشتر باشد نماشویی آن سخت تر است، زیرا حجم آلودگی و جرم روی نما زیاد است.

در نماشویی رومی باید نما کاملا شستشو داده شود تا نما عاری از هر گونه کثیفی و جرم شود. خشک شدن نما استاندارد آن 2 یا 3 روز می باشد. چون اگر نما مرطوب باشد باعث شوره زدگی نما می شود. بعد از خشک شدن با قلمو یا پیسوله مخصوص اجرا کرد و بهترین ابزار نانو پیسوله مخصوص می باشد.

انواع روش های نماشویی

نماشویی ساختمان با واتر سندبلاست

نماشویی با واتر سندبلاست به کمک دستگاه های واترجت با دور بالای آب و سیلیس انجام می گیرید. که در این نوع شستن نما دانه های سیلیس که متناسب با نوع جرم و رسوبات سطوح انتخاب می شود. به کمک فشار آب توسط دستگاه واترجت بر روی سطح نما اعمال می شود. با کمک این دستگاه چربی ها، رسوبات آهکی، آثار زنگ زدگی،رنگ و یا هر گونه جرم سنگین از نما یا سطح مورد نظر پاک می شود.

نماشویی ساختمان با واترجت

دستگاهی است که برای تمیز کردن نمای ساختمان استفاده می شود. خروج آب به کمک یه دستگاه کوچک و با سرعت خیلی زیاد صورت می گیرد.به همین خاطر آبی که از دستگاه خارج می شود، با فشار بالایی به سطوح مورد نظر بر خورد می کند.

مزایای نماشویی ساختمان با واترجت

مناسب برای سطوحی که نمی توانند به صورت مکانیکی تمیز شوند عدم آسیب رساندن به نما سازگار با محیط زیست تمام آلودگی های محلول در آب را از بین می برد جمع و جور و متحرک بودن دستگاه صرفه جویی در مصرف آب و برق ( مقرون به صرفه )

نماشویی با راپل و بدون نیاز به داربست

در واقع نماشویی ساختمان، راهکار درست و به صرفه از نظر هزینه برای ایجاد ظاهری زیبا برای نمای ساختمان است که توسط متخصصان امر نماشویی، انجام می شود.

نماشویی و شستشوی نما نیازمند تخصص، مهارت، ابزار مخصوص، متریال شستشو و همچنین تیمی مجرب است که از ابتدا تا انتهای پروژه با دقت بالا، کار نماشویی را انجام دهد. روش های مختلفی جهت دسترسی به نمای ساختمان و نماشویی وجود دارد که در اغلب موارد از نوع دسترسی با طناب می باشد.

گل نسیم بازدید : 6 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

کفسابی،قیمت کفسابی،کفسابی در تهران،کفسابی ساختمان

کفسابی روی سطوح سنگی یا بتنی که دارای خراش های عمیق هستند انجام می شود که به دلیل عدم نگهداری یا فرسودگی زیاد بسیار کدر و بد رنگ شدند. همچنین می توان از آن برای اصلاح کف های ناهموار (بتنی یا سنگی) استفاده کرد.

کفسابی چیست؟

برای از بین بردن این خراش ها و لک های کدر روی سنگ ها  از ساینده های مناسب با ماشین کفسابی مخصوص مجهز به چرخ کف سابی الماس استفاده می کنیم، این کار باعث ساییده شدن کف و از بین بردن خراش های عمیق می شود تا کف بسیار صافی به آن بدهد. به عبارت دیگر یک لایه نازک از سنگ یا بتن برداشته می شود تا جایی که هیچ خط و خشی وجود ندارد

.ترجیحا، در کف سابی حتما برای محافظت از سطح سنگ قبل از کف سابی سطح مورد نظر را با بتانه آستر مالی میکنند تا به سطح براق ایده آل و پولیش برسند.مرکز کفساب پلاس یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های خدماتی کفسابی در تهران می باشد .

تفاوت بین کفسابی و سنگسابی

بیشتر مواقع افراد کف سابی و سنگ سابی رو بجای هم استفاده می کنند.وجه مشترکی که بین این دوتا وجود داره می توان برای انواع مصالح از جمله موزاییک،گرانیت،سرامیک،مرمر و سایر سنگ های مشابه بکار برد.

در واقع عملیات سنگسابی محدود به سنگ های گرانیت،مرمر و ... می شود و از سنگسابی برای سرامیک و موزاییک نمی توان استفاده کرد. و میتوان گفت که سنگسابی زیر مجموعه کف سابی است و جز خدمات آن به حساب می آید.

قیمت کفسابی

قیمت کف سابی به یه سری پارامترها بستگی دارد از قبیل میراژ محیط، نوع سنگ، دوری و نزدیکی محیط کف سابی و اینکه کف ساختمان قبلا ساب خورده یا نه،نوع کفسابی(ایتالیایی،رزین ساب،معمولی) و ... همه این موارد در قیمت کف سابی موثر می باشد.

قیمت کفسابی سرامیک از قیمت کفسابی سنگ پایین تر است، چون در هنگام کف سابی سرامیک از کفشویی سرامیک استفاده می شود. که هزینه دستمزد کفشویی از کف سابی کمتر است. برای اطلاع از قیمت دقیق کفسابی میتونید با کارشناسان فروش کفساب پلاس تماس بگیرید.

مزایای استفاده از کفسابی

افزایش طول عمر مفید سنگ ها زیبایی منحصر به فرد پولیش سنگ در کفسابی عدم نیازبه تعویض سنگ تمیز و درخشان شدن سنگ ها برطرف کردن آسیب‌ های ناشی از مواد شیمیایی قیمت مناسب استفاده از نیروهای متخصص و مجرب

افزایش طول عمر مفید سنگ ها

از مهم ترین موارد استفاده از کفسابی،افزایش طول عمر مفید سنگ ها می باشد و یکی از دلایل کم شدن طول عمر مفید سنگ ها بخاطر درزها و شکاف های که بین آنها به وجود می آیید، چون با گذر زمان نفوذ رطوبت و نم به داخل سنگ باعث آسیب بیشتر به سنگ می شود.

و با انجام عملیات کفسابی درزها و شکاف های بین سنگ ها کاملا پر می شود و باعث افزایش طول عمر آنها می گردد. و با گران شدن قیمت سنگ ها استفاده از کف سابی بسیار مقرون با صرفه و اقتصادی می باشد.

زیبایی منحصر به فرد

از مهم ترین دلایل استفاده از آن،زیبایی و شفاف شدن سنگ ها می باشد. در کف سابی یک لایه از روی سنگ برداشته می شود و سپس لایه رویی که ظاهری زشت و تیره دارد برداشته شده و لایه زیرین که در آن رگ های از سنگ را مشاهده می شود، ظاهر خواهد شد. حتما در نظر داشته باشید در هنگام فرآیند کفسابی از تجهیزات و ادوات مخصوص استفاده کرد تا بهترین کیفیت کار به وضوح مشخص شود.

پولیش سنگ در کفسابی

پولیش بخش نهایی فرآیند کفسابی است که به کف ساختمان درخشش می دهد که این فرآیند شامل صاف کردن کف تا زمانی است که براق و صیقلی شود.و پولیش سنگ موجب افزایش طول عمر سنگ ها می شود.

عدم نیاز به تعویض سنگ

اگه سال های زیادی است که از عمر سنگ کف ساختمان گذشته است و با تمیز کردن با مواد شوینده،سنگ تمیز و براق نمی شود در چنین مواردی استفاده از کفسابی خیلی مهم و ضروری می باشد.

چون کف سابی باعث می شود که یک لایه نازک از روی سنگ های قدیمی برداشته شود و در کل ظاهر سنگ کاملا شفاف و تمیز شود.

تمیز و درخشان شدن سنگ ها

تمیز کردن و درخشان شدن سنگ‌ها است.در مواقعی که چسب یا لکه یا مصالحی از جمله سیمان روی کف باشد.استفاده از کفسابی باعث از بین رفتن آنها می شود و سنگ را یکدست و صاف و تمیز خواهد کرد.با استفاده از کفسابی تمام آسیب دیدگی های سنگ از بین می روند و بخصوص اگر بر روی سنگ مواد اسیدی ریخته شده باشد. به آسانی ترمیم و بازسازی خواهد شد.

برطرف کردن آسیب‌ های ناشی از مواد شیمیایی

به کمک کف سابی می توان آسیب های ناشی از استفاده از مواد شیمیایی را برطرف کرد.این مواد شامل وایتکس که بعد از گذشت زمان باعث آسیب سطحی روی سنگ می شود. با استفاده از کف سابی می توان سطحی یکنواخت و یکدست داشت و دیگر اثری از مواد شیمیایی وجود نخواهد داشت.

قیمت مناسب کفسابی

قیمت کف سابی نسبت به دیگر فرآیندهای بازسای و ترمیم سنگ بسیار ارزان است. به همین دلیل بخاطر داشتن قیمت کاملا مناسب مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد.

استفاده از نیروهای متخصص و مجرب

استفاده از نیروهای متحصص و آموزش دیده در انجام کفسابی باعث شده است تا مشتری از کیفیت انجام این فرآیند مطمئن شود و منجر به جلب اعتماد بیشتر مشتریان خواهد شد.

کفسابی ساختمان

کفسابی ساختمان می تواند در هر محیطی مانند محیط های کاری، اداری، مسکونی و … صورت گیرد. این موضوع در ترمیم کف ساختمان بسیار مورد توجه بوده است و افراد زیادی از آن برای زیبا سازی و مرمت خانه های خود استفاده می کنند.

در کل می توان گفت کفسابی ساختمان به این معناست که افراد لایه های مرده و زشت کف ساختمان خود را برداشته و با یک صیقل آن را زیبا نمایند.

مراحل انجام کفسابی

مرحله اول کفسابی

قبل از انجام کار باید سنگ کف ساختمان را از هر گونه گرد و خاک دور کرد تا کاملا تمیز شود. بعد از آن باید تمام جرم ها و کثیفی های روی سطح را لگه گیری و از بین ببریم.در این فرآیند لکه گیری دو نوع لکه وجود دارد.

بعضی از آنها با آب و مواد شوینده از بین می روند و بعضی دیگر از لکه ها فقط با استفاده از رنگ و جوهر،درزها،فرورفتگی ها،ضربه و ... فقط با کفسابی سطح بین خواهند رفت.

مرحله دوم کفسابی

در زمان کفسابی بهتر است از پولیش مایع استفاده کنید.پولیش را در داخل دستگاه پاشینگ بریزید و سپس روی سطح مورد نظر را کاملا پوشش دهید. در ضمن استفاده از دستگاه های پولیش کار را آسانتر می کند و نتیجه بهتری هم خواهد داشت.زمانی که از واکس سنگ استفاده می کنید در ابتدای کار مقدار مشخصی از آن را روی سطح مورد نظر بریزید و سطح را با یک تیکه پارچه کاملا پخش کنید و سعی کنید کل کف را به بخش های کوچک تر تقسیم بندی کنید و هر کدام از آنها را به طور کامل پولیش کنید.

مرحله سوم کفسابی

در این مرحله باید سطح سنگ کاملا خشک باشد. در صورتی که سطح کف را بصورت بخش بخش پولیش کرده باشید تا اخر فرآیند کف سابی بخش های اولیه آن خشک شده اند و الان لازم باشد تا شما بخش های انتهایی را کاملا خشک کنید.

اگر پولیش کامل خشک نشده باشد به خوبی در سطح زیرین شما نمی چسبد و درزهای مورد نظر پاک نمی شود. و همین کار باعث کم شدن کیفیت کار می شود. زیرا عملا خاصیت عایق بودن پولیش را از دست خواهد داد. و در ضمن بدون خشک کردن پولیش به مرحله بعدی نروید.باعث می شود پولیش بصورت مات و سنگ براق نشود.

مرحله چهارم کفسابی

انجام این مرحله بسیار مهم و لازم است در این بخش بعد خشک شدن باید با دستگاه های مخصوص شروع به پاک کردن مواد پولیش بر روی سطح کرد. در این مرحله به فرچه ها و لقمه های نرم و مخصوصی نیاز دارید که برای انواع دستگاه های کفسابی مورد استفاده قرار میگیرد.با استفاده از فرچه،پولیش اضافه از روی سطح برداشته می شود و سطح سنگ کاملا یکدست و صاف و صیقلی می شود.و در این مرحله نباید از آب استفاده کنید.حتما باید آن را بصورت خشک استفاده کنید تا نتیجه بهتری با کیفیت خوب به نظر برسد.

مرحله پنجم کفسابی

در مرحله آخر نوبت به پاک کردن ضایعات پولیش باقی مانده بر روی سنگ کف است. حتما توجه داشته باشید که از آب برای تمیزکاری استفاده نکنید بلکه از یک چیز خشک سطح را کاملا تمیز و خشک کنید و بعد از چند روز اقدام به شستشوی سطح مورد نظر نمایید.

کفسابی در تهران

شرکت کفساب پلاس با دستگاه سه فاز و یا تک فاز کار می کند و برای سنگ های معمولی مثله تراورتن و صلصالی و دهبید ، معمولا ۱۰ دست ساب می زند  البته بعضی سنگ ها مثله موزاییک ساب های کمتری می خورند و یا اگر سنگ شما سابقه کفساب خوردگی داشته باشد ساب کمتری می خورد البته بعضی سنگ ها مثله گرانیت تعداد ساب بالاتری لازم دارد.

خدمات کفسابی در کفساب پلاس

کفسابی پارکینگ

استفاده از کفسابی پارکینگ در ساختمان های مسکونی بیشتر است چون ماشین های لوکس ساکنین باید جای پارک مناسبی داشته باشند. زباله ها و شن های کف پارکینگ محل خوبی برای پارک اتومبیل های مدل بالا نیستند.

با توجه به اینکه پارکینگ از مشاعات ساختمان است اغلب توسط ساکنین تمیز نمی شود. کف سابی سنگ پارکینگ از مواردی است که هر چند سال یکبار باید انجام شود.

کفسابی اداره و سازمان ها

شرکت ها و سارمان ها محیط های پر رفت و آمدی هستند. محیط های پر رفت و آمد هم زودتر مستهلک می شوند. زیبایی و تمیزی محیط حس بهتری به مراجعین و کارکنان خواهد داد.

یکی از مواردی که می تواند جلوه بهتری به محیط بدهد خدمات کف سابی شرکت ها و سایر خدمات مانند نماشویی ساختمان هستند.حتما باید کف سابی در ساعاتی که اداره جات و سازمان ها تعطیل هستند انجام شوند.

کفسابی پارکت

در زمان نصب پارکت در ساختمان چون آنها نسبت به موزائیک و سنگ از حساسیت بیشتری برخودار است . ممکن است در اثر جابجایی وسایل و ضربه خوردن دچار خط و خش و زخم خوردگی و حتی مات و کدر شود. که شرکت ما بصورت کاملا حرفه ای و تضمینی پارکت های ساختمان شما را بدون خش خوردگی به شما تحویل می دهیم.

کفسابی سرامیک

بعد از بنایی گچ ،سیمان و دیگر مواد بنایی روی سطح سرامیک باقی می ماند و با شستن کامل از بین نمی رود که این مشکل را می توان با دستگاه کف سابی حل کرد و دیگر اثری از آنها باقی نماند. شرکت کفساب پلاس با داشتن مجهزترین دستگاه ها ، بهترین خدمات را برای شما انجام می دهد.

کفسابی موزاییک

کفسابی باعث تمیز شدن سطح و رفع تمامی ناهمواری های موزاییک می شود و ظاهری زیبا پیدا می کند.کف سابی ماتی و کدری موزاییک را رفع می کند.خط و خش از روی سنگ با دستگاه کف سابی از بین می رود.

کفسابی راه پله

روش کار کفسابی به این صورت است که، ابتدا سطح سنگ توسط لقمه سنگ های زبرتر ساییده می شود. با انجام این کار، لایه ی جدیدی بر روی سطح سنگ به وجود می آید. به همین دلیل، آلودگی ها و نقاط آسیب دیده سنگ در این مرحله از بین می روند.

در مرحله بعدی، سنگ، با لقمه سنگ های ظریف تر ساب زده می شود تا سطح آن صیقلی و براق گردد. کفسابی پله و راه پله ها موجب افزایش طول عمر آن ها می شود.

چرا که کفسابی موجب می شود تا آلودگی ها کمتر در سنگ نفوذ کنند. همچنین با انجام کفسابی، شست و شو و تمیز کردن پله ها نیز آسان تر می شود.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 431
  • بازدید کلی : 1,098