loading...
پیچ و رولپلاک نما،نقاشی نمای ساختمان،کفسابی،نماشویی
گل نسیم بازدید : 4 چهارشنبه 03 آبان 1402 نظرات (0)

تکنیک های کفسابی سنگ⭐️قیمت کفسابی سنگ

تکنیک های کفسابی سنگ

طبق آمار جهانی ایران یکی از کشور هایی می باشد که مردمان آن بیشتر از هر جای دیگری به تمیزی و زیبایی اهمیت می دهند. این مورد تنها در مورد خود افراد صدق نمی کند بلکه آنها دوست دارن علاوه بر خودشان محیطی که در آن زندگی و کار می کنند نیز زیبا، مرتب و تمیز باشد.

همین امر موجب شده است کفسابی سنگ در ایران بیشترین طرفدار را داشته باشد. چون کفسابی سنگ می تواند تا حد بسیار زیادی تمیزی و زیبایی یک ساختمان را افزایش دهد.

امروزه به خاطر همین موضوع بسیاری از صاحبان ساختمان که می خواهند یک مکان شیک و لاکچری داشته باشند. اقدام به کفسابی سنگ می کنند . کفسابی سنگ تکنیک های مختلفی دارد که بهتر است با آنها نیز آشنا شوید. ما امروز قصد داریم در مورد تکنیک های کفسابی سنگ صحبت کنیم اگر به این موضوع علاقه دارید تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

تکنیک های کفسابی سنگ

خدمات کفسابی سنگ چون طرفدارن زیادی دارد. امروزه توسط افراد و شرکت های بسیار زیادی انجام می شود. سوال بسیاری از افراد این است که تکنیک های کفسابی سنگ کدامند؟ اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن جواب این سوال هستید بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید تا با برخی از این تکنیک ها آشنا شوید.

کفسابی با دستگاه

اولین تکنیک کفسابی سنگ با دستگاه می باشد. این تکنیک بهترین و مناسب ترین مورد می باشد. چون دستگاه های کفسابی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به خوبی کف ساختمان را تمیز کنند. و تمام ناهمواری های آن را نیز از بین ببرند.

معمولا همیشه علاوه بر کفسابی سنگ از دستگاه های کفسابی برای کفسابی سرامیک نیز استفاده می کنند. چون این دستگاه ها به هیچ وجه به لعاب سطح سرامیک ها آسیب نمی زنند. همچنین بهتر است بدانید استفاده از دستگاه های کفساب باعث می شود. آسیبی به سطح سنگ ها وارد نشود و چون به خوبی آلودگی را از سطح سنگ ها برمیدارد باعث افزایش طول عمر آنها می شود. دستگاه های کفساب مختلفی تاکنون ساخته شده اند. که بهتر است با آنها آشنا شوید.

دستگاه کفسابی سه فاز

دستگاه سه فاز کفسابی دارای قدرت بالایی در کفسابی می باشد. و اغلب برای کفسابی مکان های بسیار بزرگ مانند: هتل، بیمارستان، پارکینگ و سالن تالار ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما یکی از معایب این نوع از دستگاه این است که تنها با برق سه فاز کار می کند. و اگر یک مکان دارای برق سه فاز نباشد نمی توان از این دستگاه برای براق کردن سنگ کف آن استفاده کرد.

دستگاه کفسابی تک فاز

نوع دیگری از دستگاه های کفسابی به وجود آمده که مدل تک فاز می باشد. این مدل از دستگاه به قدرتمندی مدل سه فاز نیست. ولی توانایی زیادی برای تمیز کردن سنگ دارد. این دستگاه تقریبا بیشترین کارایی را در بین انواع دستگاه کفسابی دارد. چون در تمام مکان هایی که  دارای برق تک فاز می باشند میتوان از آن استفاده کرد وبرای کار کردن حتما نیاز به برق سه فاز ندارد.

دستگاه کفسابی دستی

معمولا دستگاه های کفسابی سنگ همگی دارای ابعاد های تقریبا بزرگی هستند. به همین خاطر نمی توان از آن ها برای کفسابی تمام قسمت های ساختمان استفاده کرد بری مثال: قسمت هایی مانند حمام، دستشویی و راه پله که دارای مساحت زیادی نیستند را نمی توان به هیچ وجه با دستگاه های کفسابی تک فاز و سه فاز سایید. به منظور حل این مشکل دستگاه های کفسابی سنگ دستی به وجود آمدند. این نوع از دستگاه دارای ابعاد کوچکی می باشند و قابل حمل هستند. همین امر موجب شده است بتوان با استفاده از آن تمام نقاط یک ساختمان حتی قسمت های بسیار کوچک را نیز کفسابی کرد.

کفسابی با فرچه سیمی

به احتمال زیاد بسیاری از شما تاکنون فرچه های زبری را دیده باشید. که از مجموعه ای از سیم های بسیار زبر به وجود آمده اند اما نمی دانید چه کارایی دارند. استفاده از این نوع فرچه ها برای کفسابی نیز یکی دیگر از تکنیک های کفسابی سنگ می باشد.

این نوع از فرچه ها چون دارای جنسی بسیار مقاوم و زبر هستند. می توانند به راحتی لکه ها را از روی سنگ های کف هر ساختمانی پاک کنند. بهتر است بدانید قدرت سایش فرچه به هیچ وجه با قدرت سایش دستگاه کفسابی قابل مقایسه نیست.

چون فرچه تنها می تواند یک لایه را از روی سنگ بردارد. و قدرت سایش بالایی ندارد. همین امر موجب شده است زیاد از این تکنیک برای تمیزی سنگ های کف ساختمان استفاده نشود.

همچنین همیشه کارشناسان این حوزه توصیه می کنند. تحت هیچ شرایطی از فرچه برای تمیزی و کفسابی سرامیک ها استفاده نشود. چون سیم های زبر به کار رفته در ساخت فرچه می توانند لعاب روی سرامیک را کاملا از بین ببرند. و خط و خش های بسیار زیادی بر روی آنها ایجاد کنند. وجود خط و خش برروی سرامیک باعث می شود. به مرور زمان آلودگی ها در آنها جمع شوند و باعث از بین رفتن سرامیک شوند. به همین خاطر توصیه میشود حتما به این موضوع توجه کنید.

هزینه کم کفسابی با فرچه سیمی

یکی از موضوعاتی که باعث شده است استفاده از تکنیک فرچه برای پاک کردن سنگ های کف ساختمان هنوز هم وجود داشته باشد. هزینه کم انجام این کار می باشد. بسیاری از افراد برای این که هزینه کفسابی سنگ کف ساختمان خود را کاهش دهند. از این روش استفاده می کنند. اما بهتر است بدانید این کار چون باعث ایجاد خط و خش بر روی سنگ می شود. شما در آخر مجبور هستید. برای از بین بردن خط و خش های ایجاد شده توسط فرچه سیمی از دستگاه های کفسابی کمک بگیرد و هزینه را پرداخت کنید. در واقع شما به هیچ وجه هزینه را کاهش نداده اید.

کفسابی با رزین

کفسابی با رزین نیز یکی از تکنیک های کفسابی سنگ می باشد. که امروزه از آن استفاده می کنند.اگرچه با رزین آشنایی ندارید بهتر است بدانید رزین نوعی مواد مصنوعی می باشد. که از آن برای پر کردن و تکمیل کردن کار درز بندی سنگ ها و سرامیک ها استفاده می شود. علاوه بر این رزین چون مقاومت بالایی دارد می تواند تا حد بسیار زیادی باعث مقاوم تر شدن سنگ ها و سرامیک های کف یک ساختمان شود. بیشتر شرکت های کفسابی برای افزایش کیفیت کار خود از این ماده استفاده می کنند. می توان گفت رزین نوعی متریال می باشد که می تواند باعث زیبایی و درخشندگی بیش از حد سنگ کف یک مکان شود.

چون استفاده از این مواد باعث می شود. تمام فرورفتگی ها، ناهمواری ها و درز های موجود بر روی کف یک ساختمان از بین برود و ما یک سطح کاملا یک دست را داشته باشیم. معمولا برای کفسابی سنگ کف یک ساختمان ابتدا تمام درز ها و ناهمواری ها به وسیله رزین پوشش داده می شوند. سپس اقدام به کفسابی یک ساختمان می شود.

هنگامی که از رزین استفاده می شود به طور شگفت انگیزی می توانیم سطحی درخشان و صیقلی شده داشته باشیم. در تمام مکان هایی که شیک بودن آنها مهم است مانند: لابی هتل ها و مراکز خرید از تکنیک کفسابی سنگ رزین استفاده می شود. چون این تکنیک باعث می شود ما سطحی کاملا صاف و درخشان داشته باشیم. و همین امر موجب لاکچری دیده شدن ساختمان می شود.

کفسابی سنگ خانگی

سنگ هایی که برای کف ساختمان های مسکونی به کار برده می شوند. همیشه در معرض خطرات مختلفی هستند. چون احتمال ریزش مواد گوناگونی مانند وایتکس و جوهر نمک بر روی آنها وجود دارد. همچنین این نوع از سنگ ها ممکن است به خاطر جابجایی پایه های میز و صندلی بر روی آنها دچار خط و خش شوند. به همین خاطر کفسابی سنگ خانگی دارای متقاضیان زیادی می باشد. چون کفسابی سنگ خانگی باعث می شود تمام لکه ها و خش های موجود برروی سنگ ها از بین بروند و سنگ های کف خانه درخشان و صاف شوند.

بسیاری از بانوان تصور می کنند با استفاده از مواد شوینده و شستن مداوم می توانند سنگ های خانه را نو کرد و حالت کدری آنها را از بین برد. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه با استفاده از شستشو های معمولی نمی توان حالت کدر ایجاد شده بر روی سنگ های کف یک ساختمان را از بین برد و تنها راه درخشان کردن آنها کفسابی سنگ های خانگی می باشد. برای انجام این کار از دستگاه های کفسابی استفاده می شود و هیچ آسیبی به سنگ ها نمیرسد.

قیمت کفسابی سنگ

جمع زیادی از افراد تصور میکنند چون کفسابی سنگ در گذشته جز کار های لوکس بوده است امروزه نیز دارای قیمت بسیار زیادی می باشد. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه این تصور درست نیست. چون قیمت کفسابی سنگ زیاد نیست و بستگی به عوامل مختلفی دارد که در زیر ما آنها را بیان کرده ایم.

  • مساحت ساختمان: هر چقدر مساحت یک ساختمان بیشتر باشد تعداد سنگ هایی که نیاز به کفسابی دارند نیز بیشتر است. به همین خاطر مساحت یک ساختمان تاثیر زیادی در تعیین قیمت کفسابی سنگ دارد.
  • نوع سنگ: از سنگ های مختلفی برای کف ساختمان ها استفاده می شود که هر کدام میزان سختی مختلفی دارند. به همین خاطر نوع سنگی که برای کف ساختمان به کار رفته است نیز بر قیمت کفسابی سنگ تاثیر دارد.
  • شرکت انتخابی: شرکت های زیادی امروزه کار کفسابی ساختمان را انجام میدهند که هرکدام برای ارائه این خدمات به مشتریان خود مبلغ خاصی دریافت میکنند. به همین خاطر شرکتی که برای کار کفسابی خود انتخاب میکنید تاثیر زیادی بر قیمت نهایی این کار دارد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 465
  • بازدید کلی : 1,132