loading...
پیچ و رولپلاک نما،نقاشی نمای ساختمان،کفسابی،نماشویی
گل نسیم بازدید : 5 سه شنبه 28 شهریور 1402 نظرات (0)

نصب توری مرغی برای چه مکان های مناسب است?

معمولا خانه های دلنشین همیشه بالکن ها و حیاط های بزرگی دارند. بزرگی بالکن با این که مزایای زیادی دارد اما گاهی اوقات همین ویژگی باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای ساکنان خانه های این چنینی می شود. یکی از مهم ترین مشکلاتی که افراد ساکن خانه های دارای حیاط خلوت و بالکن دار همیشه با آن مواجه هستند. ورود بعضی از حیوانات به این مکان ها می باشد.

در بیشتر مواقع پرندگان در بالکن ها و حیاط خلوت ها برای خود لانه می سازند. همین امر باعث می شود سروصدای این پرندگان و کثیفی که بر اثر فضولات آن ها در این مکان ها ایجاد می شود. اعتراض اهالی خانه را به همراه داشته باشد. وجود چنین مشکلاتی امروزه موجب محبوبیت بسیار زیاد توری مرغی شده است. چون زمانی که ما سقف حیاط خلوت و بالکن خود را به طور کامل به وسیله این توری ها حصار کنیم.

دیگر هیچ حیوانی توانایی ورود به این مکان ها را ندارد. اما اگر قصد انجام این کار را دارید بهتر است حتما با شرکت کفساب پلاس که در زمینه نصب توری مرغی مشورت کنید و در صورت نیاز انجام آن را به آن ها بسپارید. چون تنها افراد ماهر می توانند به خوبی بروی بالکن و حیاط خلوت شما توری مرغی نصب کنند.

نحوه نصب توری مرغی بالکن

بالکن ها محلی بسیار دلچسب برای فصل تابستان می باشند. بسیاری از افراد در فصول گرم سال در بالکن ها میخوابند. اما معمولا وجود حشرات ریز و درشت نمیگذارند افراد خواب راحتی را در بالکن تجربه کنند.

همچنین اگر توری مرغی بر روی بالکن ها نصب نشود انواع مختلفی از حیوانات مانند گربه ها و پرندگان در آنجا لانه می کنند و آرامش افراد خانه را برهم میزنند. همین امر موجب شده است افراد زیادی انواع توری مرغی را بر روی بالکن های خود نصب کنند‌.

معمولا برای جلوگیری از ورود حشرات از توری های مرغی بسیار ریز استفاده می کنند. نحوه نصب توری مرغی بالکن به گونهای است که بعد از تمام شدن ساخت و ساز آنها بر روی دیوارهای بالکن پرچ میکنند. هنگام نصب ابتدا تمام توری را بر روی سطح بالکن پهن می کند. سپس آن را به وسیله پیچ و رولپلاک بروی دیوارها پرچ می کنند.برای اطلاع از قیمت نصب توری مرغی میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نصب توری مرغی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

توری مرغی همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم کاربرد های بسیار زیادی دارد. ما در اینجا بعضی از مهم ترین کاربرد های آن را برای شما بیان کرده ایم.

نصب توری مرغی برای حیاط خلوت

همانگونه که در بالا اشاره کردبم. همه افرادی که حیاط خلوت دارند همیشه از ورود گربه و پرندگان به این مکان ها اعتراض دارند. زیرا در بیشتر مواقع ورود این حیوانات به حیاط خلوت دردسر آفرین می شود.

امروزه برای جلوگیری از ورود این حیوانات به حیاط خلوت از نصب توری مرغی استفاده می شود. چون اگر از هر روش دیگر برای پوشاندن سقف حیاط خلوت استفاده کرد. باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کرد.

اما با استفاده از این توری ها می توان با کمترین هزینه این کار را انجام داد. طریقه نصب آسان این توری ها باعث شده  است از آن ها برای سقف پاسیو ها و گلخانه ها استفاده زیادی بشود. اگر منزل شما نیز حیاط خلوت دارد و قصد دارید با هزینه کمی سقف آن را بپوشانید استفاده از توری مرغی بهترین انتخاب می باشد. توری های مرغی با این که دارای ساختار ظریفی هستند اما می توانند وزن زیاد و ضربه های محکمی را تحمل کنند.

استفاده از توری مرغی در سقف ساختمان ها

نصب توری مرغی تنها مختص بالکن ها و حیاط های خلوت نیستند و کاربرد زیادی در سقف ساختمان ها نیز دارند. چون هنگام ساخت انواع ساختمان ها برای عایق کردن آن ها در برابر حرارت و صدا از پشم شیشه استفاده می شود.

تنها راهی که می توان با استفاده از آن پشم شیشه را بر روی سقف و دیوار های ساختمان ثابت کرد فیکس کردن آن ها به وسیله توری مرغی می باشد. با توجه به متراژ مکانی که عایق می شود از توری های مرغی گالوانیزه مختلفی استفاده می شود. اما می توان گفت مهم ترین علت استفاده از این نوع توری مقاومت بالای آن ها می باشد. چون این توری ها به راحتی پوسیده نمی شوند به همین خاطر بهترین انتخاب برای سقف مکان های مرطوب می باشند.

استفاده از توری مرغی در گچکاری

توری مرغی کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی دارند. به احتمال زیاد برای بسیاری از شما استفاده از نصب توری مرغی در گچکاری عجیب باشد. اما بهتر است بدانید همه گچکاران ماهر میدانند که تنها زمانی گچ ترک بر نمیدارد که هنگام گچ کاری از توری مرغی استفاده شود.

همچنین بهتر است بدانید در بسیاری از مواقع هنگام گچ کردن ستون های خانه گچکاران با مشکل مواجه می شوند چون گچ به طور مستقیم به ستون ها نمی چسبد. برای این که بتوان مکان های مختلفی از یک خانه را گچ کرد باید ابتدا از توری مرغی استفاده کرد زیرا گچ به بهترین صورت به این توری ها می چسبد و اگر این توری ها به ستون ها وصل شوند به راحتی گچ می شوند.

استفاده از توری مرغی در نمای ساختمان

توری های مرغی که در بازار موجود می باشند از جنس پلاستیک و فلز هستند. توری مرغی پلاستیکی مقاومت کمی دارند و برای نمای ساختمان مناسب نمی باشند. به همین خاطر توری که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد باید حتما از جنس فلز باشد.

چون تنها توری های فلزی می توانند در برابر تغییرات حرارتی و برودتی مقاومت کنند. استفاده از توری های مرغی باعث می شود چسبندگی سنگ به نمای ساختمان افزایش یابد. به همین خاطر استفاده از توری مرغی باعث می شود در آینده احتمال ریزش سنگ نما کاهش یابد. معمولا تعداد ساختمان های قدیمی که دچار ریزش نما می شوند از ساختمان های جدید بسیار بیشتر است. این امر به خاطر عدم استفاده از توری مرغی هنگام سنگ کردن نما می باشد.

زیر سازی کاشی با استفاده از توری مرغی

علاوه بر گچ کاری می توان رد توری های مرغی را در کاشی کاری نیز مشاهده کرد. چون تنها زمانی می توان یک مکان را کاشی کاری کرد که دارای سطح هموار و یکسانی باشد. در بیشتر مواقع برای یکسان سازی ملات زیر کاشی از نصب توری مرغی استفاده می شود.

همچنین بهتر است بدانید توری های مرغی نه تنها باعث یکنواختی ملات بلکه باعث استحکام بسیار زیاد آن نیز می شوند. همین امر موجب می شود استفاده از توری مرغی در کاشی کاری باعث شود طول عمر و ماندگاری کاشی ها افزایش یابد.

نحوه نصب توری مرغی بر روی پاسیو

نصب توری مرغی بر روی پاسیو به هیچ وجه کار آسانی نیست. و تنها افراد بسیار ماهر در این زمینه می توانند این کار را انجام دهند. ما به طور خلاصه مراحل انجام این کار را برای شما شرح داده ایم.

  • اندازه گیری پاسیو: اولین کاری که هنگام نصب توری مرغی بر روی پاسیو باید انجام دهید اندازه گیری دقیق پاسیو می باشد. چون تنها در این صورت می توانید به اندازه دقیق برای آن توری خریداری کنید.
  • بافتن توری ها به وسیله سیم مفتولی: بعد از خریداری توری باید با توجه به شکل پاسیو توری ها را به وسیله سیم های مفتولی به هم ببافید. این کار را باید به گونه ای انجام دهید که هیچ گونه شکافی بین دو توری باقی نماند.
  • بعد از انجام مراحل بالا شما باید از یک شخص راپل کار کمک بخواهید تا توری را به طور کامل به وسیله پیچ به دیواره های پاسیو بچسباند.
گل نسیم بازدید : 14 چهارشنبه 15 شهریور 1402 نظرات (0)

نماشویی شیشه ساختمان،شستشوی نمای ساختمان با واترجت

تمیزی می تواند تاثیر زیادی در زیبا دیده شدن هر چیزی داشته باشد. از آنجایی که اولین قسمت هر ساختمانی که در دید افراد قرار میگیرد. نما می باشد تمیزی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماشویی شیشه ساختمان

بسیاری از افراد هنگامی که یک ساختمان را می سازند. تا سالیان زیادی اقدام به تمیز کردن نمای آن نمی کنند . همین امر موجب می شود نمای ساختمان ها جلوه ای بسیار زشت پیدا کند. نماشویی نقش بسیار زیادی در نوسازی نمای ساختمان ها دارد.

به همین خاطر صاحبان ساختمان های مسکونی قدیمی اقدام به نماشویی می کنند. نماشویی ساختمان در تهران معمولا در تهران و دیگر شهر های بزرگ که آلودگی هوای آن ها زیاد است طرفداران زیادی دارد. چون آلودگی هوا باعث کدر شدن انواع نما می شود. زمانی که نمای یک ساختمان شستشو داده می شود تمام آثار باران های اسیدی نیز از روی آن پاک می شود.

یکی از اصلی ترین علت های فرسایش انواع نما رسوخ باران های اسیدی بر روی آن ها می باشد. به همین خاطر نماهایی که شستشو داده می شوند طول عمر بیشتری دارند.و خدمات نماشویی توسط شرکت کفساب پلاس با واترجت و توسط راپل کار انجام می شود.

شستشوی شیشه ساختمان

پاک کردن و تمیز کردن شیشه های هر خانه ای یک کار ضروری محسوب می شود. چون کدری شیشه ها باعث می شود ما نتوانیم به خوبی محیط بیرون را تماشا کنیم. در خانه های ویلایی یک طبقه می توان به راحتی دو طرف شیشه ها را پاک کرد و آن ها را شستشو داد.

اما در خانه های آپارتمانی این یک کار بسیار دشوار می باشد. زیرا دسترسی به شیشه های بیرونی ساختمان برای افراد عادی غیر ممکن است. امروزه شرکت های زیادی به وجود آمده اند که کار شستشوی شیشه ساختمان را انجام میدهند .

شرکت کفساب پلاس افراد بسیار ماهری را دارد که می توانند شیشه های هر ساختمانی با هر ارتفاعی شستشو دهند و تمیز کنند . امروزه آپارتمان ها و خانه های ویلایی چند طبقه هر چند وقت یک بار شستشوی شیشه های ساختمان خود را به این شرکت ها می سپارند تا کارکنان آن ها با استفاده از راپل آن ها را شستشو دهند.

انواع نمای شیشه ای و نحوه نماشویی نمای شیشه

همه افراد به دنبال این هستند که خانه ای زیبا تر داشته باشند . به همین خاطر امروزه مصالح ساختمانی زیادی به وجود آمده اند. اما در میان تمام مصالح ساختمانی که برای نما به کاربرده می شوند. می توان گفت شیشه بهترین و زیباترین می باشد.

همین امر موجب شده است ساختمان هایی با نمای شیشه ای بسیار در سطح شهر دیده شوند. شیشه هایی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند به هیچ وجه با پیچ و مهره به هم وصل نمی شوند و تنها با اتصالات کلپسی به هم وصل می شوند. نماهای شیشه مدل های زیادی دارند که ما در اینجا بعضی از آن ها را به شما معرفی کرده ایم.

نمای شیشه ای اسپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر یک نمای کاملا مدرن محسوب می شود. چون جنس این شیشه به گونه ای است که از دو لایه شیشه سکوریت و طلق ساخته شده است. همین امر موجب شده است این نوع از نما بالاترین امنیت را داشته باشد. بسیاری از افراد تصور می کنند نماهای شیشه ای اسپایدر چون استحکام بالایی دارند. دارای ضخامت زیادی نیز می باشند. اما بهتر است بدانید کل ضخامت این نوع از شیشه ۵۲/۱ میلیمتر می باشد. و جز نماهای نازک به حساب می آید.

نمای شیشه ای کرتین وال

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم نماهای شیشه ای بسیار زیبا می باشند. اما در بین تمام نماهای شیشه ای نمای کرتین وال زیبا ترین هستند. این نوع از نما مجموعه ای از پروفیل های آلومینیومی و شیشه های دوجداره می باشند. ضخامت شیشه هایی که برای نمای کرتین وال به کاربرده می شوند ۲۸تا ۴۰میلیمتر است. این نوع از نما دارای مزایای زیادی است اما مهمترین مزیت آن محاسبه فشار باد برروی ساختمان است.

محاسبه فشار باد وارد شده به ساختمان به وسیله نرم افزار های تخصصی و بسیار پیشرفته انجام می شود. همین امر موجب شده است ایمنی ساختمان هایی با نمای شیشه ای کرتین وال در برابر بلایای طبیعی بسیار بالا باشد. وجود آلومینیوم در نمای کرتین وال باعث زیبایی و امنیت بسیار زیاد آن شده است و این ساختمان ها را در برابر زلزله و نشت های احتمالی ایمن کرده است.

نمای شیشه ای دو پوسته

نماهای شیشه ای دو پوسته به گونه ای ساخته شده اند. که بین شیشه ی اصلی آن و پوسته دوم یک فاصله بسیار کم وجود دارد. همین فاصله باعث شده است نماشویی آن ها بسیار آسان باشد. نما های دوپوسته در برابر آلودگی های صوتی و حرارتی بسیار مقاوم می باشند و ساختمان هایی که از این نوع نما استفاده می کنند آرامش بسیار زیادی دارند.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

گاهی اوقات اگر مدت زمان زیادی از ساخت یک ساختمان بگذرد نمای آن آلودگی زیادی به خود جذب می کند و به راحتی تمیز نمی شود. این گونه از نما ها با استفاده از نماشویی ساده پاک نمی شوند. به همین خاطر برای شستشوی آن ها از واتر جت استفاده می کنند. چون این دستگاه می تواند با فشار بسیار زیاد نما را تمیزکند و هر سطح از آلودگی را از روی نما پاک کند. همچنین زمانی که یک نما با استفاده از واترجت شستشو داده می شود ماندگاری تمیزی آن بیشتر خواهد بود.

نحوه نماشویی نمای شیشه ای

نماشویی نمای شیشه ای با سایر انواع نماشویی کمی متفاوت می باشد به همین خاطر اگر قصد نماشویی نمای شیشه ای را دارید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

  • برای شستشوی این نوع از نما از مواد شوینده متفاوتی استفاده می شود که می توانند به پوست شما آسیب برسانند. به همین خاطر همیشه توصیه می شود حتما هنگام نماشویی از دستکش استفاده کنید.
  • برای نماشویی این نوع از نما ابتدا باید حتما نما را به خوبی گرد گیری کنید. تا بعد از شستشو نما کثیف به چشم نیاید.
  • بعد ازگرد گیری نما را با استفاده از دستگاه های پیشرفته شستشو دهید.
  • شما باید بعد از شستشوی نما بلافاصله با استفاده از دستمال های نانو نمای شیشه ای را به خوبی از هرگونه رطوبت پاک کنید. زیرا اگر این کار را انجام ندهید لک آب و مواد شوینده بر روی نما می ماند و تمام زحمات شما هدر خواهد رفت.
  • همچنین بهتر است بدانید به هیچ نباید هنگام تابش مستقیم خورشید مانند ظهر که هوا گرم است اقدام به شستشوی نمای شیشه ای بکنید. زیرا در این زمان نما خیلی سریع خشک می شود و رد آب برروی آن باقی می ماند.
  • اگر خودتان قصد اقدام به شستشوی نمای شیشه ای ساختمان را دارید. بهتر است بعد از شستشو تمام شیشه های نما را با استفاده از مواد نانو پوشش دهید تا طول عمر نما افزایش داده شود.
  • هنگام خرید مواد شوینده برای شستشوی نمای شیشه ای باید حتما مواد شوینده ای که برای نمای بیرونی انتخاب می کنید قوی تر باشد. زیرا میزان آلودگی سطح بیرونی بیشتر است و سخت تر تمیز می شود.

شستشوی نما با راپل

شستشوی نما با راپل جدیدترین و پرطرفدار ترین روش برای نماشویی می باشد. زیرا این روش باعث می شود فردی که کار نماشویی را انجام می هد به تمام نقاط نما دسترسی داشته باشد وبه بهترین نحو ممکن نما را شستشو دهد. همچنین شستشوی نما با راپل امنیت بسیار بالایی دارد و همین امر موجب اطمینان خاطر کارفرمایان می شود.

گل نسیم بازدید : 14 سه شنبه 14 شهریور 1402 نظرات (0)

نقاشی نمای ساختمان،مراحل رنگ آمیزی نمای سیمانی

مراحل رنگ آمیزی نمای سیمانی

نمای ساختمان نقش بسیار زیادی در زیبا دیده شدن هر ساختمانی دارد. امروزه از روش های زیادی برای زیبا کردن نما ها استفاده می کنند. بسیاری از افراد نمای ساختمان خود را سنگ می کنند. اما با به وجود آمدن نقاشی نمای ساختمان این روش جایگزین بسیاری از نما ها شد. چون نقاشی نمای ساختمان می تواند به صورت ویژه ای باعث زیبایی نما شود و نسبت به سنگ کردن نما نیز دارای قیمت بسیار مناسب تری است.

همین امر موجب شده است طرفداران نقاشی نمای ساختمان بسیار زیاد باشند‌. البته در تمام مناطق نمی توان از نقاشی برای زیبا کردن نما استفاده کرد. چون در مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب هستند. ممکن است به مرور زمان رنگ نمای نقاشی شده بر اثر بارش باران شسته و کمرنگ شود. به همین خاطر معمولا در مناطقی مانند شمال کشور نما های نقاشی شده بسیار کم دیده می شوند.در شرکت کفساب پلاس نقاشی نما ساختمان بدون داربست و توسط  راپل کار انجام می شود.

رنگ آمیزی نمای ساختمان بدون داربست

نمای هر ساختمان با گذشت زمان زیبایی و جلوه اولیه خود را از دست می دهد. معمولا نماهای سیمانی خیلی زودتر از سایر انواع نماها جلوه اولیه خود را از دست می دهند. می توان گفت تنها راه نوسازی نماهای رنگ و رو رفته ساختمان رنگ آمیزی آن ها می باشد.

چون رنگ آمیزی نمای ساختمان می تواند به خوبی باعث نو شدن هر نوع نمایی شود‌. زمانی که ما میخواهیم نمای کهنه ساختمان سیمانی خود را به وسیله رنگ آمیزی نما نو کنیم به خاطر تنوع زیادی که در رنگ آمیزی وجود دارد. می توان هر طرحی که به آن علاقه داریم را روی نمای سیمانی پیاده کنیم. همین امر موجب به وجود آمدن نماهای متفاوت و زیبایی در سطح شهر شده است که تا کنون افراد زیادی را به انجام این کار راغب کرده اند.

مراحل رنگ آمیزی نمای سیمانی

اگر قصد نقاشی نمای سیمانی خود را دارید بهتر است بدانید. که انجام این کار فقط توسط افراد ماهر در این زمینه امکان پذیر است. چون اگر فرد ناواردی را برای این کار انتخاب کنیم نمی تواند نوع مناسب رنگ را با توجه به جنس نما به ما معرفی کند. و به علت اجرای ناصحیح رنگ آمیزی حتما نمای ما بعد از مدتی رنگ خود را از دست می دهد. و ممکن است براثر قاطی شدن رنگ ها نما نه تنها زیبا نشود بلکه جلوه زشتی نیز پیدا کند. به همین خاطر شما باید برای انجام این کار حتما یک فرد ماهر را پیدا کنید تا نمای ساختمانتان زیبا شود و برای مدت طولانی رنگ آن ماندگار بماند. ما در اینجا مراحل رنگ آمیزی نمای ساختمان را برای شما بیان کرده ایم.

پیدا کردن شرکت مناسب برای انجام این کار

امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات رنگ آمیزی نمای ساختمان را ارائه می دهند. اما نمی توان گفت تمام این شرکت ها کار رنگ آمیزی نما را با بهترین کیفیت انجام میدهند. به همین خاطر پیدا کردن یک شرکت معتبر و مطمئن برای انجام این کار بسیار سخت است و شما باید ابتدا سابقه شرکت را بررسی کنید و از طریق مشتریانی که قبلاً به شرکت مورد نظر شما مراجعه کرده اند از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

تمیز کردن نما

بعد از پیدا کردن شرکت معمولا کارشناسان آن به محل ساختمان سیمانی شما مراجعه می کنند و در صورتیکه که نمای شما جرم گرفته باشد. با استفاده از دستگاه های پیشرفته واترجت شروع به شستشوی نمای ساختمان می کنند تا هر گونه جرم و کثیفی را از روی آن پاک کنند. زیرا اگر کوچکترین کثیفی و یا برجستگی بر روی نما وجود داشته باشد در انتهای کار شاهد نمای زیبایی نخواهیم بود.

پیچ و رولپلاک نما

همچنین بهتر است اگر نمای شما ترکیبی از سیمان و سنگ است قبل از شروع به رنگ کاری حتما پیچ رولپلاک نما شود. زیرا معمولا طرح هایی که روی نمای ساختمان ها اجرا می کنند به گونه ای هستند که اگر حتی یک سنگ و یا سرامیک از نما جدا شود کل طرح به هم ریخته می شود. همین امر موجب شده است تمام افراد ماهر در این زمینه قبل از اقدام به نقاشی نمای ساختمان اگر نما سرامیکی و سنگی است آن را پیچ و رولپلاک می کند تا تحت هیچ شرایطی سنگ و سرامیک های آن جدا نشود.

درزگیری نما

گاهی اوقات بر روی نمای ساختمان ها بر اثر مرور زمان ترک ها و درز هایی به وجود می آید که جلوه نما را بسیار زشت می کنند. هنگامی که ما می خواهیم نمای ساختمان خود را نقاشی کنیم باید حتما این درز ها و ترک ها را برطرف کنیم. زیرا وجود هرگونه درز و ترکی بر روی نما باعث می شود نقاشی آن به درستی انجام نشود. به همین خاطر یکی از مراحل اصلی رنگ کاری ساختمان گرفتن درز ها و ترک های نما به واسطه چسب هایی می باشد که خاصیت ارتجاعی دارند.

تراشیدن نما

اگر کوچکترین ناهمواری و برآمدگی بر روی نما وجود داشته باشد ما نمی توانیم آن را نقاشی کنیم. چون هرگونه برآمدگی باعث می شود طرح به خوبی اجرا نشود. به همین خاطر همیشه افرادی که میخواهند نمای ساختمان خود را نقاشی کنند. اگر کوچکترین برآمدگی بر روی آن وجود داشته باشد اقدام به تراشیدن آن می کنند تا سطح یکدست و هموار تری برای رنگ آمیزی فراهم کنند.

استفاده از پرایمر

بعد از این که سطح زیرین را به خوبی برای نقاشی کردن آماده کردیم. باید تمام سطح نما را با استفاده از پرایمر پوشش دهیم. چون پرایمر سطح زیرین رنگ را عایق می کند و باعث می شود رنگ هایی که برای اجرای طرح استفاده می کنیم ماندگاری بیشتری داشته باشند.

انجام نقاشی نما

بعد از این که تمام نما را به وسیله پرایمر پوشش دادیم باید طرح دلخواه را با استفاده از رنگ های مناسب برای نما پیاده کنیم. البته بهتر است این کار را به یک فرد ماهر که رشته تخصصی آن هنر می‌باشد بسپاریم. چون در صورتی که ما خودمان اقدام به انجام این کار کنیم و هنر نقاشی و طراحی را نیز بلد نباشیم نمی توانیم طرح را به خوبی اجرا کنیم و ممکن است نتیجه کار را خراب کنیم.

بهترین رنگ برای نمای ساختمان

همانگونه که در بالا اشاره کردیم کیفیت و نوع رنگی که برای نقاشی نمای ساختمان به کار برده می شود اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر بهتر است با ویژگی های بهترین رنگ برای نمای ساختمان آشنا شوید.

مقاومت در برابر رطوبت

در بسیاری از مواقع رنگ های بی‌کیفیت زمانی که در معرض رطوبت قرار میگیرند کم رنگ میشوند و رنگ پس میدهند که همین امر موجب به هم ریختگی طرح می شو‌د. به همین خاطر بهترین رنگ های نمای ساختمان به هیچ وجه در برابر بارش باران و رطوبت زیاد، تغییر رنگ نمی دهند.

مقاومت در برابر تغییرات دما

گاهی اوقات نمای های نقاشی شده ساختمان در برابر تغییرات دما واکنش نشان میدهند و بعد از مدتی به طور کامل کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست میدهند. به همین خاطر یک رنگ مناسب نما نباید به هیچ وجه با تغییر دما تغییر کند.

قابلیت شستشو

همه نما های ساختمان زمانی که در معرض آلودگی هوا و باران های اسیدی قرار می گیرند بسیار کثیف می شوند و جلوه ای خاکستری به خود میگیرند. به همین خاطر رنگ هایی که برای نقاشی نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند باید قابلیت شستشو را داشته باشند. زیرا اگر ضد آب نباشند هنگام نماشویی خراب می شوند.

قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان

قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان به عوامل زیادی مانند: نوع رنگ، شرکت انتخابی، طرح دلخواه شما و مساحت نما بستگی دارد. به همین خاطر یک قیمت یکسان برای انجام این کار نمی توان بیان کرد.

گل نسیم بازدید : 11 دوشنبه 13 شهریور 1402 نظرات (0)

در گذشته از مصالح ساختمانی زیادی برای ساختن ساختمان ها استفاده نمی شد. اما امروزه برای زیبایی ساختمان ها از مصالح زیادی استفاده می شود. که یکی از پرمصرف‌ترین آنها سنگ ها و سرامیک ها می باشند.

مزایای استفاده از کفسابی سرامیک

اما یکی از عیوب کف های سرامیکی و سنگی این است. که بعد از مدتی به خاطر رفت و آمد افراد بر روی آن ها کدر می شوند. همین کدری باعث کثیف دیده شدن کف ساختمان می شود. بسیاری از افراد تصور می کنند. این کدری را می توان با استفاده از مواد شوینده برطرف کرد. اما بهتر است بدانید تنها راهی که می تواند این کدری را از بین برد کفسابی سنگ می باشد. زیرا در بسیاری از مواقع کدری به خاطر خراش های ایجاد شده بر روی سرامیک ها می باشد و تنها زمانی برطرف می شود که یک لایه نازک از روی سرامیک ها برداشته شود.

خدمات کفسابی سنگ

خدمات کفسابی سنگ توسط شرکت های بسیار زیادی ارائه می شوند. این خدمات شامل موارد متنوعی هستند. هر شرکت کفسابی باید بتواند به مشتریان خود خدماتی مانند: کفسابی پارکینگ، کفسابی راه پله، کفسابی سطوح بتنی و کفسابی سرامیک را ارائه دهد‌. زیرا متقاضیان این گونه از کفسابی ها به شدت زیاد می باشند و هر شرکتی که نتواند آن ها را ارائه دهد بخش اعظمی از مشتریان خود را از دست میدهد.

کفسابی سرامیک

کفسابی سرامیک با دیگر انواع کفسابی کاملا متفاوت است. چون جنس سرامیک نسبت به سنگ دارای مقاومت کمتری است. و اگر کوچکترین فشاری به آن وارد شود خیلی سریع می شکند. به همین خاطر کف سابی سرامیک لایه برداری نیست و تقریبا فقط یک شستشوی حرفه ای می باشد. که می تواند به طور ویژه‌ای باعث درخشش سرامیک ها شود. کفسابی سرامیک زمانی ضروری است که چسب و یا مصالح ساختمانی به سرامیک ها چسبیده شده باشد. و با شستشوی معمولی از بین نرود. کفسابی سرامیک با استفاده از یک دستگاه حرفه ای کفسابی مخصوص انجام می شود. به همین  خاطر هیچگونه آسیبی به سرامیک وارد نمی شود.

مزایای استفاده از کفسابی سرامیک

کفسابی سرامیک دارای مزایای زیادی است. همین امر موجب شده است افراد با آگاهی از این مزایا بیشتر از قبل اقدام به انجام این کار بکنند. اگر کف ساختمان شما نیز سرامیک می باشد و قصد کفسابی آن را دارید بهتر است با این مزایا آشنا شوید.

براق شدن سرامیک ها

اولین مزیت کفسابی سرامیک براق شدن سطوح سرامیکی می باشد. براق شدن سرامیک های کف یک ساختمان می تواند به طور ویژه ای باعث زیبایی ساختمان ها شود. به همین خاطر همین مزیت توانسته است. تا کنون افراد زیادی را ترغیب به انجام این کار بکند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با استفاده از شوینده های قوی نیز می توان سرامیک ها را براق کرد. اما بهتر است بدانید هیچ نوع شوینده ای نمی تواند سرامیک هایی که براثر گذر زمان کدر شدن اند را درخشان کند. همچنین استفاده از مواد شوینده بسیار قوی می تواند باعث آسیب رسیدن به لعاب سرامیک ها شود. به همین خاطر می توان گفت تنها راه درخشان کردن سرامیک ها که هیچ گونه آسیبی به آن ها نمی رساند کفسابی سرامیک می باشد.

افزایش طول عمر مفید سرامیک ها

یکی از مهم ترین علت های خرابی سرامیک ها نفوط آب از طریق درز سرامیک ها به لایه زیرین و پوسیدگی آن ها می باشد. زمانی که شما اقدام به کفسابی سرامیک ساختمان خود می کنید. اگر کوچک ترین درز و راه نفوذ آبی بر روی سرامیک ها وجود داشته باشد قبل از اقدام به کفسابی توسط متخصصین این حوزه به طور کامل گرفته می شود و راه نفوذ آب به لایه زیرین سرامیک ها به طور کامل مسدود می شود. همین امر موجب افزایش طول عمر سرامیک ها بعد از کفسابی آن ها می شود.

هم سطح شدن سرامیک ها

سرامیک های کف یک ساختمان ممکن است به خاطر ناوارد بودن بنا و سرامیک کار دارای سطح یکسانی نباشند. همین امر موجب می شود که کف سرامیکی ساختمان  ما زیبا دیدن نشود. بسیاری از افراد زمانی که با این مشکل روبه رو می شوند تصور می کنند تنها راه حل این مشکل خراب کردن کف سرامیکی و از نو سرامیک کردن کف ساختمان می باشد. اما بهتر است بدانید کفسابی سرامیک می تواند به خوبی هر سطح ناهمواری را هموار کند و به آن زیبایی ببخشد.

ترمیم آسیب دیدگی سرامیک

بسیاری از خانم های خانه دار از مواد شوینده برای تمیز کردن سرامیک های خانه خود استفاده می کنند. اما بهتر است بدانید استفاده از مواد شوینده می تواند تا حد زیادی باعث آسیب به سرامیک ها شود. درگذشته زمانی که سرامیک های کف ساختمانی بر اثر مواد شوینده دچار آسیب دیده گی می شدند تنها راه حل برطرف کردن این مشکل تعویض سرامیک ها بود. اما امروزه با استفاده کفسابی سرامیک می توان این مشکل را به طور کامل برطرف کرد.

قیمت کفسابی سرامیک

هنگامی که افراد می خواهند کفسابی سرامیک انجام دهند. دو مورد برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. که شامل کیفیت و قیمت می شوند. قیمت کفسابی سرامیک به هیچ وجه زیاد نمی باشد و جز کفسابی های ارزان قیمت محسوب می شود. تعیین قیمت کفسابی سرامیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در اینجا چند مورد از آن ها را برای شما توضیح داده ایم.

مساحت کف ساختمان

معمولا برای تعیین هزینه کفسابی یک محل هزینه کفسابی آن را بر اساس متر مربع در نظر میگیرند. هر چقدر مساحت محل مورد نظر شما بیشتر باشد هزینه را به صرفه تر در نظر میگیرند که شما مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای کفسابی سرامیک ساختمان خود نشوید.

نوع سرامیک

سرامیک هایی که برای کف ساختمان ها استفاده می شوند دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مقاومت خاصی دارند. قیمت کفسابی سرامیک نیز بستگی به نوع آن دارد هرچقدر سرامیک کف خانه شما دارای جنسی با مقاومت کمتر باشد باید برای کفسابی آن دقت و وقت بیشتری گذاشته شود به همین خاطر شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

دوری و نزدیکی ساختمان شما

اگر ساختمان شما در مرکز شهر باشد تقریبا هر شرکت کفسابی به آن دسترسی دارد. به همین خاطر نیاز نیست افرادی که می خواند این کار را انجام دهند مصلحت زیادی برای رسیدن به ساختمان شما طی کنند.‌ اما اگر ساختمان شما در خارج از شهر باشد کارکنان شرکت انتخابی شما باید مساحت زیادی را طی کنند و گاهی حتی مجبورند برای رسیدن به ساختمان های دوردست یک نیم روز وقت بگذارند که در این صورت حتما قیمت کفسابی ساختمان های خارج از شهر بیشتر خواهد شد.

انواع روش های کفسابی سرامیک

روش های کفسابی سرامیک به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که ما در اینجا درمورد هر کدام توضیح مختصری داده ایم.

کفسابی با فرچه سیمی

فرچه های سیمی هنگام کفسابی باعث برداشته شدن یک لایه از سنگ و سرامیک می شوند. به همین خاطر امروزه دیگر این روش برای کفسابی سرامیک به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی گیرد. چون فرچه باعث برداشته شدن لعاب سرامیک ها می شود.

کفسابی با استفاده از دستگاه

این روش مناسب ترین و بهترین روش برای کفسابی سرامیک می باشد و همه شرکت های معتبر کفسابی برای کفسابی سرامیک از آن استفاده می کنند.

کفسابی با رزین

رزین شامل موادی می شود که برای پرکردن درز ها از آن استفاده می شود معمولا بعد از استفاده از این مواد اقدام به کفسابی سرامیک می کنند ویکی از روش های پرطرفدار کفسابی سرامیک به حساب می رود.  

قیمت کف ساب

گل نسیم بازدید : 24 جمعه 03 شهریور 1402 نظرات (0)

ساب زدن سنگ با دست،قیمت ساب زدن سنگ کف

ساب زدن سنگ کف یکی از خدمات لوکس ساختمانی می باشد. که در گذشته مخصوص ساختمان های شمال شهر تهران بود. اما امروزه این کار به یک خدمت کاملا فراگیر تبدیل شده است. که تمام ساختمان ها برای داشتن فضای زیباتر از آن استفاده می کنند.

هنگامی که یک ساختمان تازه ساز سنگ فرش می شود. به خاطر تراز نبودن کف ساختمان ممکن است پستی بلندی هایی در کف آن وجود داشته باشد. تنها راهی که می توان با استفاده از آن کف ساختمان را تراز کرد ساب زنی سنگ کف می باشد. زیرا با استفاده از این روش می توان به راحتی سنگ های کف ساختمان را تراش داد. و همه را هم سطح و یکسان کرد.

ساب زدن سنگ با دست

بسیاری از افراد که از کفسابی برای درخشان کردن ساختمان های خود استفاده کرده اند. احتمالا از شنیدن ساب زدن سنگ کف با دست بسیار تعجب خواهند کرد. چون تمام متخصصان این حوزه برای کفسابی ساختمان ها از دستگاه های مختلف و بزرگی استفاده می کنند.

اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است. بدانید این نوع از ساب زنی کف تنها برای مواردی کاربرد دارد. که نمی توان از دستگاه های بزرگ برای کفسابی آن محل ها استفاده کرد.

گاهی اوقات نمی توان از دستگاه های کفسابی برای تمام سطوح استفاده کرد برای مثال: هنگامی که بخواهیم راه پله و یا کف استخر را کفسابی کنیم. نمی توانیم از دستگاه های کف ساب استفاده کنیم. چون یک سطح مسطح وسیع برای چرخش دستگاه وجود ندارد. در این گونه از شرایط ها باید از یک سری ابزار آلات دیگر برای سایش سنگ این محل ها استفاده کرد.

به همین منظور امروزه تولید کنند گان دستگاه های کفسابی نمونه های کوچکی از کفسابی ها را در ابعاد بسیار کوچکتر طراحی کردن اند. تا افراد بتوانند به راحتی اینگونه از مکان ها را نیز کفسابی کنند. طراحی این نوع از دستگاه ها به گونه ای است که می توانند به هر گوشه کوچکی راه پیدا کنند.

حتی افراد بسیار خلاق برای ساب زنی شیب ها لقمه دستگاه های کفسابی را به فریز وصل می کنند. و تمام شیب ها و زاویه ها را با استفاده از آنها درخشان می کنند.

ساب زدن سنگ راه پله

کفسابی راه پله یه امر مهم در ساختمان ها است چون راه پله ها یکی از پر تردد ترین مکان ها می باشند. به همین خاطر خیلی زود نیاز به کفسابی پیدا می کنند. اما چون راه پله ها دارای زاویه و گوشه های زیادی می باشند نمی توان آن ها را با استفاده از دستگاه های کفسابی بزرگ براق کرد. بنابراین می توان گفت بیشترین کارایی را دستگاه های کفسابی دستی برای تمیز کردن راه پله ها دارند.برای اطلاع از قیمت کفسابی با کارشناسان فروش کفساب پلاس تماس بگیرید.

قیمت ساب زدن سنگ کف

قیمت ساب زدن سنگ کف به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین خاطر یک قیمت واحد را نمی توان برای آن بیان کرد. همچنین بهتر است. بدانید که شرکت های مختلف برای انجام این کار قیمت های متفاوتی دارند.

کاربرد کفسابی دستی

ساب زدن سنگ با دست کاربرد های زیادی دارد که ما در اینجا به بعضی از آنها اشاره کرده ایم.

کفسابی سرویس بهداشتی

سرویس های بهداشتی را می توان مرطوب ترین مکان های خانه دانست. به همین خاطر سرویس های بهداشتی در کمترین زمان ممکن جرم می گیرند و اگر کفسابی نشوند. بسیار کثیف و کدر جلوه می کنند‌.

اما چون معمولا سرویس های بهداشتی را در ابعاد کوچک می سازند. نمی توان از دستگاه های کفساب بزرک برای درخشان کردن آن ها استفاده کرد. به همین خاطر ساب زدن سنگ با دست در این مکان ها بسیار کاربرد دارد.

کفسابی استخر

گاهی اوقات افراد تنها برای خود استخر های کوچکی می سازند. چون این نوع از استخر ها ابعاد بسیار کمی دارند. توسط کفساب های بزرگ تمیز نمی شوند. به همین خاطر برای تمیز کردن آن ها از کفساب های دستی استفاده می کنند.

گاهی اوقات افراد تنها برای خود استخر های کوچکی می سازند. چون این نوع از استخر ها ابعاد بسیار کمی دارند توسط کفساب های بزرگ تمیز نمی شوند. به همین خاطر برای تمیز کردن آن ها از کفساب های دستی استفاده می کنند.

کفسابی بالکن های کوچک

ساختمان های آپارتمانی معمولا دارای بالکن های کوچکی هستند. این گونه از بالکن ها مکان هایی برای زندگی پرندگان می باشند. به همین خاطر در کف این بالکن ها فضولات پرندگان زیادی تجمع و رسوب می کند. که تنها راه تمیز کردن آن کفسابی کف بالکن می باشد. برای ساب زدن کف بالکن ها باید از کف ساب دستی استفاده کنید‌.

سابیدن دیوارهای بتنی

دیوار های بتی معمولا برای حصار خانه ها از آن ها استفاده می شود. به همین خاطر همیشه در معرض انواع آلودگی ها قرار میگیرند. همین آلودگی ها هنگامی که رسوب می کنند باعث می شوند این دیوار ها بسیار زشت دیده شوند.

به همین خاطر افراد زیادی به دنبال ساییدن آن ها می باشند اما چون ساییدن دیوار یک کار سخت می باشد و سطح مسطحی نیست. این کار را با استفاده از ساب زن های دستی انجام میدهند.

ساییدن میز های سنگی

گاهی اوقات افراد برای خانه های خود میزهای سنگی خریداری می کنند و یا می‌سازند‌‌. این گونه از میز ها زمانی که مدت زمان زیادی از ساخت آن ها بگذرد کدر می شوند. به همین خاطر خانم های خانه دار به دنبال راهی می باشند تا آن هارا به حالت اولیه خود بازگردانند. تنها راهی که می توان اینگونه از میز ها را با استفاده از آن درخشان کرد استفاده از دستگاه ساب زن دستی است.

ساییدن مجسمه های سنگی

مجسمه های سنگی یکی از لوکس ترین وسایل تزیینی هر خانه‌ای می باشند. اما این وسایل تا زمانی لوکس دیده می شوند که درخشان باشند. به همین خاطر همواره افراد برای درخشان کردن آن ها از دستگاه های کف ساب دستی استفاده می کنند.

ساب زدن سنگ با فرز

گاهی اوقات کف یک مکان به گونه ای است. که نمی توان برای ساب زدن آن از دستگاه های ساب زنی استفاده کرد. در این گونه از مواقع تنها روشی که می توان با استفاده از آن چنین مکان های را درخشان کرد.

ساب زدن سنگ با فرز می باشد. اما بهتر است بدانید سال زدن سنگ با فرز را تنها افرادی می توانند انجام دهند. که مهارت بالایی در این گونه از کارها دارند. چون کوچکترین بی احتیاطی باعث می شود. سنگ به وسیله فرز برش داده شود. و یا کاملا بشکند. ما در این جا روش ساب زدن سنگ را با استفاده از فرز برای شما به طور کامل بیان کرده ایم.

قیمت ساب زن های دستی

ساب زن های دستی توسط شرکت های مختلفی ساخته می شوند. به همین خاطر برندهای متفاوتی از آن ها در بازار وجود دارد. هر برند نیز دارای قیمت خاصی است همین امر موجب تفاوت قیمت ساب زن های دستی شده است. بنابراین نمی توان یک قیمت واحد برای آن ها در نظر گرفت و بیان کرد.

برای کفسابی چه سنگ هایی از کف ساب دستی استفاده می کنند

می توان برای کفسابی انواع سنگ ها از این دستگاه استفاده کرد. اما چون معمولا کفسابی به واسطه سنگ ساب های دستی کیفیت بالایی ندارد. کارشناسان این حوزه توصیه می کنند از این دستگاه برای کفسابی سنگ های گران‌قیمت استفاده نشود.

ساب زنی دستی باید چگونه انجام شود؟

ساب زنی دستی دارای مراحل زیادی است. اما این مراحل باید با دقت و آرامش کامل انجام شوند. زیرا در صورتی که این مراحل با شتاب انجام شوند رد سنباده حتما بر روی سنگ ها باقی می ماند. که همین امر موجب می شود بعد از مدت زمان کمی دوباره سنگ ها کدر شوند. در واقع می توان گفت اگر ساب زنی دستی با عجله انجام شود امکان این که سنگ آلودگی ها را به خود جذب کنند زیاد است و حتما بعد از مدت زمان کمی کدر خواهند شد.

مزیت های استفاده از ساب زن دستی

ساب زن دستی امکان دسترسی به تمام سطوح را فراهم می کند. به همین خاطر از این دستگاه برای انجام کارهای مختلفی استفاده می شود. از ساب زن دستی برای صاف کردن سطوح ناهموار استفاده می شود. این سطوح اگر در مکان های بسیار تنگ باشد.

تنها به واسطه این وسیله ساییده می شوند‌. ساب زن های دستی امروزه می توانند به عنوان یک وسیله بسیار سبک به هر جایی حمل شوند. همچنین چون این دستگاه ها دارای وزن کمی هستند به راحتی توسط همه افراد حمل می شوند. و می توان از آن ها برای ساب زدن دیوار استفاده کرد. درواقع این تنها دستگاهی است که می تواند دیوارها را ساب بزند.

قیمت سنگ سابی دستی

گل نسیم بازدید : 55 سه شنبه 31 مرداد 1402 نظرات (0)

پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان بدون داربست

برای سنگ کردن نمای ساختمان باید حتما فردی که این کار را انجام میدهد. در سنگ کاری و کاشی کاری مهارت زیادی داشته باشد. چون کوچکترین اشتباه کاشی کار در حین کار موجب ریز سنگ نما در آینده خواهد شد.

همین امر موجب شده است. ساختمان های زیادی برای حفظ سنگ نمای خود از پیچ و رولپلاک سنگ نما استفاده کنند. در واقع می توان گفت پیچ و رولپلاک سنگ نما تنها راه تعمیر سنگ نما های آسیب دیده است.

البته این کار تنها زمانی می تواند برای ساختمان شما مفید باشد که توسط یک فرد و شرکت ماهر انجام شود.‌ زیرا پیچ رولپلاک سنگ نما یکی از روش های جدید می باشد و همه افراد در انجام آن مهارت ندارند.

پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان با طناب

تمام ساختمان هایی که برای سنگ نمای خود از سرامیک استفاده کرده اند. باید حتما اقدام به پیچ رولپلاک سنگ نما بکنند‌. زیرا ساختار سرامیک بسیار ظریف می باشد. و اگر یک سرامیک دچار مشکل شود احتمال ریزش کل نمای ساختمان وجود دارد. همین امر موجب شده است که برای جلوگیری ریزش سنگ نمای ساختمان از پیچ و رولپلاک استفاده کنند.

اما همانگونه که در بالا اشاره کردیم چون جنس سرامیک با سنگ متفاوت است باید افرادی که کار پیچ رولپلاک سنگ نما این نوع از نما ها را انجام می دهند. حتما از واشر استفاده کنند تا سرامیک ها ترک برندارند و دچار شکستگی نشوند.

همچنین بهتر است بدانید تمام پیچ هایی که برای سفت کردن سنگ نمای سرامیکی به کار میروند. باید دارای اندازه ۶سانتی متری باشند. و جنس آنها گالوانیزه ضد آب باشد. در صورتیکه که از نوع دیگری پیچ رولپلاک برای سرامیک های نما استفاده شود. حتما نمای ساختمان شما آسیب خواهد دید.

تفاوت های پیچ رولپلاک سرامیک با سنگ نما

همانگونه که میدانید بین نمای سرامیکی ساختمان ها با نمای سنگی تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد. تفاوت جنس سرامیک و سنگ موجب تفاوت نوع پیچ و رولپلاکی که برای آنان به کار می رود شده است. اگر قصد پیچ رولپلاک کردن نمای ساختمان خود را دارید باید حتما با تفاوت های آن ها آشنا باشید. ما در اینجا بعضی از این تفاوت ها را برای شما بیان کرده ایم.

تفاوت در اندازه

چون جنس سرامیک ظریف است تحمل پیچ های بزرگ را ندارد. همین امر موجب شده است پیچ رولپلاکی که برای نما های سرامیکی به کار می رود. دارای اندازه کوچکتری نسبت به پیچ ورولپلاکی که برای نما های سنگی به کار می روند باشد.

تفاوت در نحوه به کار بردن

همانگونه که در بالا نیز بیان کردیم تحت هیچ شرایطی پیچ رولپلاک سرامیک نباید بدون واشر به کار برده شود. چون در مرور زمان اگر واشر وجود نداشته باشد پیچ باعث سایش سرامیک و درنتیجه ترک خوردگی و شکستن آن می شود. اما در سنگ نما ها می توان بدون استفاده از واشر نیز این کاررا انجام داد. چون جنس سنگ هایی که برای سنگ نمای ساختمان به کار می روند. بسیار مقاوم هستندو به راحتی دچار سایش نمی شوند.

تفاوت در جنس

پیچ رولپلاکی که برای نما های سرامیکی به کاربرده می شود. حتما از جنسی ساخته می شود که به هیچ وجه زنگ نمیزند. چون اگر پیچ رولپلاک در نما های سرامیکی دچار زنگ زدگی شود سرامیک نیز به مرور زمان پوسیده می شود و نمای سرامیکی به طور کامل تخریب می شود.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

بسیاری از افراد این سوال را دارند که قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چقدر است؟ اما بهتر است بدانید به هیچ وجه نمی توان برای آن ها قیمت یکسانی بیان کرد. چون قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به عوامل مختلفی همچون جنس و شرکت سازنده بستگی دارد. البته توجه داشته باشید که برای هر نوع سنگ نمایی باید از پیچ و رولپلاک خاصی  استفاده کرد.  زیرا در صورتی که از پیچ مناسب استفاده نکنید ممکن است سنگ نمای شما آسیب ببیند.

نحوه انجام کار پیچ رولپلاک سرامیک و کاشی نمای ساختمان

معمولا نحوه انجام کار پیچ رولپلاک سرامیک و کاشی نمای ساختمان با پیچ رولپلاک سنگ نما متفاوت است. و باید با احتیاط بیشتری انجام شود. چون کوچکترین اشتباهی موجب از بین رفتن سرامیک می شود. ما در اینجا نحوه انجام این کار را به طور کامل برای شما بیان کرده ایم.

 تهیه پیچ و رولپلاک نما

  • اولین کاری که هنگام پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان باید انجام دهید تهیه پیچ و رولپلاک مخصوص سرامیک می باشد. زیرا این نوع از پیچ ها دارای اندازه خاصی هستند.
  • بعد از تهیه پیچ مناسب تنها در صورتی خودتان اقدام به انجام این کار بکنید. که مهارت بالایی در انجام این کار دارید. در غیر این صورت تحت هیچ شرایطی خودتان این کار را انجام ندهید.
  • قبل از هر کاری نما را به خوبی بررسی کنید و سرامیک های آسیب دیده را شناسایی کنید. زیرا تمام سرامیک های آسیب دیده نما باید قبل از شروع به کار ترمیم شوند. چون درصورتیکه که ترمیم نشوند براثر ضربه ای که به دیگر سرامیک ها وارد می شود برای سوراخ کردن جای پیج ها سرامیک های آسیب دیده ریزش می کنند.
  • بعد از انجام مراحل بالا باید مکان های مناسب برای سوراخ شدن محل پیچ ها برروی سرامیک ها شناسایی و علامت گذاری شوند.
  • هنگامی که سرامیک ها را علامت گذاری کردید. باید تمام نقاط علامت گذاری شده را با استفاده از دریل مخصوص نوع پیچ خود سوراخ کنید.
  • حال زمان آن رسیده که شما پیچ و رولپلاک را برروی سرامیک ها محکم کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله حتما باید به همراه پیچ ها از واشر استفاده کنید‌. چون جنس سرامیک کاملا با سنگ فرق می کند و ممکن است حتی با وجود پیچ و رولپلاک تنها نیز سر بخورد. اما زمانی که از واشر استفاده می کنید به هیچ وجه دیگر نمای شما دچار ریزش نمی شود‌. واشر به گونه ای باعث محکم شدن سرامیک های نما می شود که حتی اگر زلزله نیز رخ دهد نما ریزش نمی کند.

پیچ رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ رولپلاک نمای ساختمان با راپل را می توان جدید ترین روش برای انجام این کار دانست. که هم از نظر امنیت و هم از نظر کیفیت کار بسیار بهتر از پیچ رولپلاک نمای ساختمان با داربست می باشد. همین امر باعث محبوبیت این روش در بین تمام افراد فعال در این زمینه شده است.

مهم ترین دلایلی که باعث می شوند سرامیک های نما نیاز به پیچ و رولپلاک پیدا کنند

دلایل زیادی وجود دارند که باعث ریزش سرامیک های نما می شوند. آشنایی با این دلایل برای تمام افرادی که نمای ساختمان آن ها از جنس سرامیک است ضروری می باشد.

عوامل آب و هوایی

گاهی اوقات بعد از گذشت زمان ممکن است.موادی که برای بند کشی سرامیک های نما به کار برده شده است. کیفیت خود را از دست بدهد و اجازه ورود آب به زیر سرامیک های نما را بدهد. همین امر موجب می شود بر اساس عوامل طبیعی مانند هوازدگی سرامیک های نما دچار پوسیدگی و ریزش شوند. در این صورت تنها پیچ و رولپلاک نمای سرامیکی باعث می شود. نما طول عمر بیشتری داشته باشد.

خطای انسانی

اگر کار سرامیک کردن نمای ساختمان خود را به افراد نا وارد بسپارید. احتمال این که نتوانند به خوبی سرامیک ها را به واسطه بتن محکم کنند زیاد است. به همین خاطر امکان ریزش نما در آینده بسیار زیاد می شود. طبق مطالعات مشخص شده است بیش از ۸۰ درصد از ساختمان هایی که نمای سرامیکی آن ها دچار ریزش می شوند. سرامیک کاری نمای آن ها توسط افراد ناوارد انجام شده است.

بلایای طبیعی

یکی دیگر از عواملی که باعث ریزش نما های سرامیکی می شود. زلزله های شدید می باشند. تنها راهی که باعث می شود سرامیک نمای ساختمان ها براثر زلزله ریزش نکنند. پیچ رولپلاک سرامیک نما است. البته درصورتی که حتما از واشر برای انجام این کار استفاده شود.

گل نسیم بازدید : 16 جمعه 27 مرداد 1402 نظرات (0)

ماندگاری دراز مدت آلودگی ها بر روی نمای ساختمان می تواند باعث خرابی و آسیب دیدگی سنگ نما شود. چون درصد زیادی از آلودگی های موجود بر روی نمای ساختمان ها مربوط به بارش باران های اسیدی می باشد. که به شدت تخریب کننده است.

بسیاری از افراد تصور می کنند که انجام این کار بسیار آسان است و نیاز نیست آن را به افراد ماهر در این زمینه بسپاریم. اما بهتر است بدانید امروزه از مواد شوینده و دستگاه های مختلفی برای انجام این کار استفاده می کنند.

زیرا هدف همه افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند‌. این است که هیچ آسیبی به نمای ساختمان وارد نشود و نماشویی باعث افزایش طول عمر آن شود.

نماشویی ساختمان با اسید

ساختمان هایی که در شهر های بزرگ وجود دارند. معمولا بیشتر از سایر ساختمان ها در معرض آلودگی هستند. اگر مدت زمان زیادی از نماشویی این ساختمان ها بگذرد. دیگر نمی توان با یک نماشویی ساده کدری آن ها را برطرف کرد. چون میزان آلودگی های انباشته شده زیاد می شود. و امکان پاک کردن آن ها با یک نماشویی ساده وجود ندارد. همین امر موجب شده است. بنا به تشخیص فردی که برای انجام این کار انتخاب می کنید. از نماشویی ساختمان با اسید استفاده شود.
زیرا فردی که در این زمینه تخصص دارد تنها با دیدن نمای ساختمان شما تشخیص خواهد داد. که آیا نمای ساختمان شما به نماشویی با اسید نیاز دارد یا خیر.

نماشویی با اسید تنها برای ساختمان هایی استفاده می شود. که میزان آلودگی های ناشی از دود ماشین ها و هوای آلوده شهر که بر روی نمای آن ها انباشته شده است زیاد باشد. همچنین همه ساختمان های قدیمی که تاکنون نماشویی نشده اند.

باید برای بار اول نماشویی با اسید برای تمیز کردن نمای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. چون معمولا نمای این ساختمان ها به خاطر بارش باران های اسیدی و پاک نشدن سریع آن ها کدر شده است. و به هیچ وجه با هیچ نوع نماشویی بجز نماشویی با اسید تمیز نخواهد شد.

شیوه انجام نماشویی ساختمان با اسید

قبل از انجام نماشویی ساختمان با اسید بهتر است. بدانید که این نوع از نماشویی را نمی توان برای تمام نما های ساختمان در جنس های مختلف به کار برد و تنها از این روش برای شستشوی نما های سنگی می توان استفاده کرد.

همچنین نمی توان از آن برای شستشوی هر نوع سنگی نیز استفاده کرد. و تنها در نماهایی که سنگ نمای آن ها از جنس گرانیت و سنگ تیشه ای است می توان از اسید شویی استفاده کرد. البته بهتر است قبل از آشنایی با مراحل شستشوی نما با اسید حتما بدانید که اسید مورد استفاده شما برای نماشویی نباید اسید بیشتر از ۲۰درصد باشد. چون اسید هایی که درصد آن ها بالا است. خورندگی زیادی دارند و می توانند به راحتی هم سلامت افراد را به خاطر بی اندازند و هم باعث آسیب به نمای ساختمان ها شوند.

همچنین بهتر است بدانید انجام این کار را باید حتما به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. زیرا در صورتی که در این زمینه مهارت نداشته باشید حتما باعث آسیب رسیدن به سنگ نما وخودتان خواهید شد.

مرحله اول نماشویی ساختمان با اسید

● اولین کاری که هنگام اسید شویی نمای ساختمان باید انجام دهید این است که حتما باید تمام درختچه های تزیینی و گل و گیاهانی که در تراس منازل شما وجود دارند. قبل از اسید شویی جمع آوری شوند و به مکانی انتقال یابند که حتی بوی اسید نیز به آن ها نرسد. زیرا در صورتی که به این موضوع بی اهمیت باشید تمام گل و گیاهان خود را از دست خواهید داد.

مرحله دوم نماشویی با اسید

● در مرحله بعد بهتر است. نمای ساختمان به وسیله یک طی نرم و یا جارو به طور کامل تمیز شود.

● بعد از تمیز شدن نما باید آن را به وسیله دستگاه های خاص و یا شیلنگ آب، آبپاشی کنید تا تمام قسمت های نمای ساختمانی که قرار است اسید شویی شود مرطوب باشد.

● فردی که قرار است این کار را انجام دهد باید حتما از دستکش لاستیکی و عینک ایمنی استفاده کند. تا اسید آسیبی به پوست و چشم او نزند. همچنین اگر خودتان می خواهید. این کار را انجام دهید باید حتما از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. تا اسید مناسب را با توجه به نوع متریال به کار رفته در نمای ساختمان به شما معرفی کند.

● در این مرحله باید نوع فرچه مناسب برای نماشویی با اسید را تهیه کنید. قبل ازخریداری فرچه حتما باید با فردی متخصص در این زمینه مشورت کنید. زیرا در غیر این صورت حتما خریدی اشتباهی خواهید داشت و متحمل ضرر خواهید شد.

● در مرحله بعد باید اسید را در دستگاه نماشویی بریزید. سپس آن را بر روی نمای بپاشید و بع واسطه فرچه آن را به تمام قسمت های نما انتقال دهید که هیچ گونه قسمتی بدون اسید نماند.

● بعد از این کار باید صبر کنید. تا اسید آلودگی های موجود برروی نما را به طور کامل از بین ببرد. سپس با استفاده از آب و فرچه به خوبی نما را شستشودهید.

● حتما هنگام شستشوی نهایی از پاک شدن نما از اسید مطمئن شوید.

نماشویی ساختمان با واترجت

یکی از بهترین روش هایی که برای نماشویی از آن استفاده می شود نماشویی با واترجت می باشد. زیرا این روش می تواند به راحتی نمای ساختمان هایی که بسیار کثیف هستند و میزان آلودگی آن ها زیاد است را پاک کند. قدرت این دستگاه به گونه ای بالا است که می تواند عمل لایه برداری را نیز برای نمای ساختمان شما انجام دهد.

بهتر است بدانید واترجت زمانی که میزان آلودگی یک نما زیاد باشد یک لایه کلی از آن را برمیدارد تا نما به خوبی تمیز شود. همچنین توجه داشته باشید که بهترین روش برای پاک کردن نماهایی که در ساخت آن ها از سنگ های طرح دارد و برجسته استفاده شده است نماشویی با واتر جت می باشد.شرکت کفساب پلاس برای خدمات نماشویی از نماشویی با راپل بهمراه بیمه استفاده می کند.

انواع اسید هایی که که در نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند؟

اسید ها دارای انواع مختلفی هستند. امروزه بعضی از اسید ها برای نماشویی به کار بده می شوند. که خود نیز دارای انواع متفاوتی هستند برای مثال: اسید جوهرنمک، اسید جرم آلکس و اسید دیسکلر انواع اسیدهایی هستند که برای نماشویی ساختمان از آن ها استفاده می شود‌. توجه داشته باشید که هر کدام از این اسید ها به تنهایی می تواند سلامت افراد را به خاطر بی اندازد.

بنابراین نباید بدون عینک و دستکش به هیچ وجه اقدام به اسید شویی نمای ساختمان بکنید. همچنین تنها راهی که می تواند انواع چربی ها و آلودگی های نمای ساختمان را از بین ببرد اسید شویی است. چون اسید به خوبی می تواند بافت های چربی را از هم بپاشد و آن را از روی سطوح پاک کند. معمولا نمی توان زیاد از نماشویی ساختمان با اسید استفاده کرد. چون استفاده زیاد از اسید باعث آسیب زدن به سنگ نما می شود.

نماشویی ساختمان در تهران

تهران را می توان یکی ازشهر هایی دانست که بیشترین نیاز را به نماشویی با اسید دارند. زیرا میزان آلودگی هوا در این شهر بسیار بالا می باشد و نمای ساختمان های آن بسیار کثیف می شوند. به همین خاطر بسیاری از ساختمان های موجود در تهران با نماشویی ساده پاک نمی شوند و نیاز به نماشویی با اسید دارند. بنابراین اگر شما نیز می خواهید در این زمینه فعالیت کنید تهران می تواند یکی از بهترین مکان ها برای کسب درآمد بیشتر باشد.

خدمات نماشویی

گل نسیم بازدید : 28 سه شنبه 24 مرداد 1402 نظرات (0)

گاهی اوقات هنگام سنگ کاری نمای ساختمان سنگ کار سهل انگاری می کند. و به خوبی تمام محفظه ها را نمی پوشاند‌. همین امر موجب می شود. که در فصل زمستان و هنگام بارش باران بر روی نمای ساختمان آب باران به لایه های زیرین سنگ نما نفوذ کند و یخ ببند.

همانگونه که میدانید هنگامی که آب یخ میبندد حجیم می شود. به همین خاطر در این گونه از مواقع همین آب باعث جدا شدن سنگ از نما می شود. برای حل این گونه از مشکلات افراد اقدام به پیچ رولپلاک سنگ نما ساختمان خود می کنند.

و با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما تمام سنگ های آسیب دیده و جدا شده از نما را پیچ رولپلاک می کنند. سپس بعد از تعمیر کلی نما جای پیچ ها را با رنگ یا بتونه کاملا محو می کنند.

پیچ رولپلاک سنگ نما چیست و کاربرد انواع آن

پیچ رولپلاک سنگ نما در واقع به تعمیر و سفت کردن تمام سنگ های نما به واسطه پیچ و مهره گفته می شود. این روش بیشترین کاربرد را برای ساختمان های بزرگ با نمای سنگی ریز دارد. که میزان سنگ به کار رفته در آن ها بسیار زیاد است.

پیچ کردن سنگ نمای ساختمان ارزانترین روش تعمیر نمای سنگی می باشد. که میتواند تا سالیان زیادی سنگ نمای شما را از افتادن و خراب شدن حفظ کند. پیچ رولپلاک نما دارای انواع مختلفی هستند. که هر کدام کاربرد خاصی دارند ما در اینجا بعضی از آن ها ا به شما معرفی کرده ایم.

پیچ و رولپلاک ساده

این نوع از پیچ و رولپلاک نما دارای رولپلاکی از جنس پلاستیک ساده می باشد.  همین امر باعث می شود اگر در مدت زمان طولانی نیز بر روی هر نوع سنگی قرار بگیرد باعث سایش و تغییر رنگ در آن نشود. به همین خاطر می توان از آن برای انواع سنگ نما ها استفاده کرد.

پیچ و رولپلاک لبه دار

ساختار پیچ و رولپلاک لبه داربه گونه ای است که بر روی دیواره بیرونی و قسمت پایینی آن یک لبه براق کوچک قرار دارد. جنس رولپلاک این نوع از پیچ ورولپلاک پلاستیک و فیبر می باشد. در واقع می توان گفت این نوع از پیچ و رولپلاک هم همان کاربرد نوع ساده را دارد‌. چون جنس سازنده آن ها تقریبا مشابه است.

پیچ و رولپلاک شاخک دار

پیچ رولپلاک شاخک دار بر روی بدنه بیرونی خود شاخک هایی دارد. که باعث میشوند از آن ها برای سنگ نما های بسیار محکم و سخت استفاده کنند.

پیچ ورولپلاک خار دار

رولپلاک این نوع از پیچ و رولپلاک برآمدگی هایی شبیه به خار برروی بدنه خود دارد. از این نوع پیچ ورولپلاک برای سفت کردن نما های کوارتز که بسیار مقاوم هستند استفاده می شود. زیرا این نوع از سنگ به راحتی ترک بر نمی‌دارد و نمی شکند.

پیچ و رولپلاک پروانه ای

ساختار پیچ و رولپلاک پروانه ای به صورتی است که بعد از بسته شدن پیچ دو پره آن که در قالب سازه ها قرار میگیرند باز می شوند. برای ساخت این محصول هم از فلز و هم از پلاستیک استفاده می شود. درواقع می توان گفت پیچ رولپلاک پروانه ای برای بسیاری از نما های بتنی، آجری، کوارتز، تراورتن و نما هایی که پشت آن ها رابیتس به کار برده می شود مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع از پیچ رولپلاک نما می تواند به راحتی هر نوع سنگ نمایی را محکم کند و بیشترین استفاده را در این صنعت دارد.

رول پرچ رولپلاک ساده

ساختار این نوع از رولپلاک به گونه ای است که بر روی بدنه آن دانه های دو و چهار وجود دارد. این نوع از پیچ رولپلاک برای انواع نما ها مناسب می باشد. و می توان از آن برای محکم کردن تمام نما ها استفاده کرد.

علت استفاده زیاد از آن این است که به راحتی به سطح محکم تمام نما ها نفوذ می کند. برای نصب این نوع از پیچ رولپلاک تنها کافی است. از مته مخصوص آن ها برای سوراخ کردن سنگ ها استفاده کنید. سپس بااستفاده از یک چکش کوچک رول پرچ را به دیوار بکوبید‌. حال بعداز بستن پیچ رولپلاک خود به خود باز می شود و به خوبی به بدنه سوراخ ایجاد شده می چسبید.

راهنمای خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان

هنگامی که میخواهید اقدام به خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان کنید. باید حتما به یک سری از نکات توجه کنید تا بتوانید خریدی مناسب داشته باشید. ما در اینجا بعضی از مهم ترین نکاتی که شما باید هنگام خرید از آن ها آگاه باشید را بیان کرده ایم.

سایز پیچ رولپلاک نما

معمولا رولپلاک های پیچ و رولپلاک ساختمان در انواع سایز تولید می شوند. به همین خاطر شما باید قبل از خرید با فردی که قصد دارد. پیچ رولپلاک نمای ساختمان شما را انجام دهد مشورت کنید. تا مناسب ترین سایز را با توجه به نوع سنگ نمای ساختمان به شما معرفی کند. در این صورت شما می توانید به راحتی هنگام خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان سایز مناسب  را تهیه کنید.

نوع پیچ رولپلاک نما

هنگامی که می خواهید اقدام به خرید پیچ رولپلاک ساختمان کنید. باید حتما این موضوع را به فروشنده اطلاع دهید. تا پیچ رولپلاک مخصوص نمای ساختمان را در اختیار شما قرار دهد. زیر انواع مختلفی از پیچ رولپلاک وجود دارد. که هر کدام برای کار مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین برای جلوگیری از خریدی اشتباه حتما این موضوع را به خاطر بسپارید.

نوع متریال نمای ساختمان

همچنین بهتر است بدانید هنگام خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان باید حتما به نوع متریال نمای خود توجه کنید. زیرا پیچ رولپلاکی که برای نماهای بتنی و آجری به کار برده می شود. با پیچ رولپلاکی که برای نما های سنگی به کار برده می شود کاملا متفاوت است. امروزه انواع مختلفی از پیچ رولپلاک در بازار وجود دارد. که هر کدام مخصوص نمای خاصی هستند. بنابراین می توان به راحتی پیچ رولپلاک مخصوص نمای خود را پیدا کرد.

برند پیچ رولپلاک نما

برندهای مختلفی امروزه وجود دارند که اقدام به ساخت این محصول کرده اند. همین امر موجب می شود که خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان به یک کار سخت تبدیل شود. اما بهتر است حتما به این موضوع هنگام خرید توجه کنید که خرید از برند های معروف می تواند به نفع شما باشد. چون برندهای مشهور برای ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند. و همیشه محصولات آن ها بهترین کیفیت را دارند. ممکن است قیمت برندهای مشهور کمی بیشتر از سایر برندها باشد. اما چون کیفیت پیچ رولپلاک آن ها بالا می باشد. به هیچ وجه شما با پرداخت مبلغ بیشتر برای خرید آن ضرر نخواهید کرد.برای اطلاع از قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با کارشناسان فروش کفساب پلاس تماس بگیرید.

تحمل پیچ رولپلاک نما

توجه به آستانه تحمل پیچ رولپلاک نمای ساختمان یکی دیگر از نکاتی است که همان خرید باید به آن توجه شود. زیرا هر نوع پیچ رولپلاکی آستانه تحمل خاصی دارد و شما باید با توجه به نوع سنگ نمای خود پیچ ورولپلاک مناسب را تهیه کنید.

جنس پیچ رولپلاک نما

حتما به جنسی که برای ساخته شدن پیچ رولپلاک نما به کار برده شده است توجه کنید. زیرا شما باید پیچ رولپلاکی را خریداری کنید که در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده باشد.

بدنه پیچ رولپلاک نما

توجه به بدنه محصول یکی دیگر از نکات اصلی است که هنگام خرید پیچ رولپلاک نما ساختمان حتما باید به آن توجه ویژه شود. زیرا شما باید حتما از سالم بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

پیچ رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ رولپلاک نمای ساختمان با راپل را می توان جدید ترین روش برای انجام این کار دانست. که هم از نظر امنیت و هم از نظر کیفیت کار بسیار بهتر از پیچ رولپلاک نمای ساختمان با داربست می باشد. همین امر باعث محبوبیت این روش در بین تمام افراد فعال در این زمینه شده است.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

شرکت کفساب پلاس بهترین خدمات در زمینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج و تهران فعالیت دارد. این خدمات شامل مجموعه فعالیت هایی است که طی آن سنگ های ساختمان کاملا محکم و ایمن می شوند تا بر سر عابران و رهگذران نریزند. ساکنان مناطق تهران و کرج نیز میتوانند از خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه ما استفاده نمایند.

گل نسیم بازدید : 11 چهارشنبه 11 مرداد 1402 نظرات (0)

کفسابی سنگ های خانگی،کفسابی در تهران

به احتمال زیاد تاکنون شما به مکان هایی مراجعه کرده اید که کف بسیار براق و یکدستی دارند. معمولا افراد با دیدن چنین مکان های علاقه دارند. که کف خانه های خود را به این شکل تمیز کنند. تا درخشانی سنگ های کف خانه باعث زیبایی بیشتر آن شود. اما بیشتر افراد نمی دانند چگونه سنگ های کدر خانه خود را درخشان کنند‌. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید سنگ های کدر خانه شما تنها با کفسابی خانه درخشان می شوند. چون در این روش یک لایه کلی از روی تمام سنگ های کف برداشته می شود. که همین امر باعث می شود تا سنگ ها حالت نو و براقی داشته باشند.

کفسابی سنگ های خانگی

سنگ های خانگی بیشتر از سایر سنگ ها در معرض ریزش مواد اسیدی هستند. چون معمولا خانم های خانه دار برای تمیز کردن بخش خاصی از خانه از جوهر نمک و مواد اسیدی استفاده می کنند. گاهی اوقات هنگام کار و عبور از قسمتی از خانه که کف آن سنگ می باشد. ممکن است جوهر نمک بر روی سنگ ها بریزد.
توجه داشته باشید که هر گاه مواد اسیدی بر روی سنگ های خانگی بریزند. به طور کلی باعث تغییر رنگ آن ها می شوند. همین امر باعث می شود تا سنگ های خانگی جلوه بدی داشته باشند. همچنین چون سنگ های خانگی بسیار مورد توجه افراد هستند. کوچکترین خراشی اگر بر روی آن ها وجود داشته باشد. باعث کهنه دیده شدن سنگ ها می شود. کفسابی سنگ های خانگی حتما باید با استفاده از دستگاه های مخصوص این کار انجام شود. تا باعث افزایش کیفیت و مقاومت این نوع از سنگ ها شود.برای اطلاع از قیمت کفسابی با شرکت کفساب پلاس تماس بگیرید.

مهم ترین دلایلی که باعث نیاز به کفسابی سنگ های خانگی می شوند

  • گاهی اوقات کف خانه به خوبی تراز نمی شود. به همین خاطر هنگامی که کاشی کار کف ساختمان را سنگ می کند. ممکن است در پایان کار شاهد این باشیم که پستی و بلندی های زیادی در کف خانه ما وجود داشته باشد. تنها راهی که می توانیم با استفاده از آن این مشکل را برطرف کنیم. این است که به واسطه کفسابی سنگ های خانگی یک لایه کلی را از روی سنگ های کف خانه برداریم. تا سطح کاملا یک دستی به وجود آید.
  • هرگاه که زمان زیادی از سنگ کردن کف خانه می گذرد. شکستگی ها، ترک خوردگی و خراش زیادی بر روی سنگ های خانگی به وجود می آید. این موارد باعث می شوند. سنگ های خانگی به طور کامل زیبایی خود را از دست بدهند‌‌. بسیاری از بانوان خانه دار که به زیبایی خانه خود اهمیت میدهند .به دنبال راهی هستند تا بتوانند این ترک خوردگی ها و خراش ها را از روی سنگ های خانه بردارند. تنها راهی که باعث از بین رفتن این خراش و ها ترک خوردگی ها می شود. کفسابی سنگ های خانگی می باشد. چون در این روش ابتدا شکستگی ها و ترک خوردگی ها ترمیم می شوند سپس با توجه به عمق خراش های موجود بر روی سنگ یک لایه از آن برداشته می شود. با این کار هرگونه شکستکی، ترک خوردگی و خراش روی سنگ از بین می رود.
  • همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم ریزش مواد اسیدی برردی سنگ های خانگی نیز یکی دیگر از دلایلی می باشد که این نوع از سنگ ها به کفسابی نیاز پیدا می کنند.

کفسابی در تهران

کفسابی باعث درخشان شدن کف ساختن ها می شود که همین امر باعث شیک دیده شدن ساختمان ها می شود‌. در بیشتر ساختار های تجاری تهران از کفسابی استفاده می شود. تا به واسطه آن نظر مشتریان را جلب کنند‌. کفسابی در تهران رونق بسیار زیادی دارد. چون تهران یکی از آلوده ترین هوا هارا دارد که باعث کدر شدن سنگ ها می شود.

کفسابی سنگ مرمر

سنگ مرمر یکی از زیبا ترین و حساس ترین نوع سنگ هایی می باشد. که برای سنگ کف ساختمان ها از آن استفاده می کنند. سنگ مرمر بسیار حساس است و با کوچکترین تماسی با مواد اسیدی و حتی چای و قهوه تغییر رنگ می دهد. اما با این حال افراد زیادی وجود دارند که برای سنگ کردن کف خانه خود از سنگ مرمر استفاده می کنند. چون این نوع از سنگ به طور ویژه ای باعث درخشندگی و زیبایی خانه ها می شود.

همچنین در رابطه با کفسابی سنگ مرمر باید بدانید اگر کفسابی این نوع از سنگ به افراد ناوارد سپرده شود. حتما سنگ آسیب می بیند. چون سنگ های مرمر خیلی زود ترک برمیدارند و می شکنند. به همین خاطر اگر در حین کفسابی کوچکترین مشکلی به وجود آید. ممکن است سنگ مرمر کف خانه شما بشکند و شما مجبور به تعویض آن شوید. برای جلوگیری از به وجود آمدن این گونه مشکلات هنگامی که می خواهید اقدام به کفسابی سنگ مرمر بکنبد حتما به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید تا افراد ماهری را به شما معرفی کنند. چون تنها در این صورت مشکلی برای سنگ کف ساختمان شما به وجود نمی آید.

کفسابی سنگ گرانیت

سنگ گرانیت یکی از سنگین ترین مصالح ساختمانی می باشد که برای مسطح کردن کف خانه ها از آن استفاده می شود. این نوع از سنگ برخلاف وزن سنگینی که دارد به راحتی تغییر رنگ می دهد.

همین امر باعث شده است که ساختمان هایی که از این نوع سنگ برای کف آن ها استفاده شده است. بیشتر از سایر ساختمان ها نیاز به کفسابی پیدا کنند‌. همچنین بهتراست بدانید سنگ های گرانیتی بسیار بافت سختی دارند. و نمی توان برای از بین بردن تغییر رنگ های ایجاد شده بر روی آن ها از روش خراش دادن استفاده کرد.

تنها راهی که می توان با استفاده از آن سنگ های گرانیتی آسیب دیده را ترمیم و یک دست کرد کفسابی سنگ گرانیت می باشد. این کار توسط افراد ماهر و به واسطه دستگاه های پیشرفته انجام می شود. به همین خاطر می تواند به خوبی سنگ های گرانیت کف ساختمان هارا درخشان کند.

مهم ترین دلیل کفسابی سنگ گرانیت

گاهی اوقات هنگام ساختمان سازی بر روی سنگ های گرانیتی کف ساختمان ها مصالح ساختمانی مختلفی مانند: سیمان، گچ و رنگ ریخته می شود. این نوع از مصالح ساختمانی به راحتی از روی سنگ های گرانیتی پاک نمی شوند.

و چون سنگ های گرانیتی دارای قیمت بسیار بالایی می باشند. نمی توان ریسک کرد و برای پاک کردن آن ها از روش های سنتی که دیگر جوابگو نیز نمی باشند استفاده کرد. به همین خاطر کفسابی سنگ گرانیت بهترین روش برای پاک کردن این گونه ازمصاله از روی سنگ های کف می باشد.

کفسابی سنگ هرسین

سنگ هرسین ساده ترین و براق ترین سنگی می باشد که برای سنگ کردن کف ساختمان ها از آن استفاده می شود. یکی از دلایلی که باعث می شود سنگ هرسین نسبت به سایر سنگ ها بیشتر به کفسابی نیاز داشت باشد. این است سطح این نوع از سنگ بسیار براق می باشد و در مدت زمان کمی درخشندگی خود را دست می دهد.

بنابراین برای درخشان نگه داشتن آن باید هرچند وقت یک بار اقدام به کفسابی سنگ هرسین بشود.همچنین بهتر است بدانید که سنگ هرسین چون یکی از سنگ های رسوبی می باشد و تحت فشار بسیار زیادی به وجود آمده است.

دارای بافت بسیار سختی می باشد و با هر بار کفسابی به هیچ وجه آسیب نمی بیند بلکه برعکس طول عمر آن نیز افزایش داده می شود. بنابراین اگر برای کف ساختمان خود از سنگ هرسین استفاده کرده اید بهتر است هر چند وقت یک بار اقدام به کفسابی ساختمان خود بکنید.

گل نسیم بازدید : 66 دوشنبه 09 مرداد 1402 نظرات (0)

ساب زدن سنگ کف و مراحل انجام ساب زدن سنگ کف

به احتمال زیاد برای بسیاری از شما پیش آمده است. که ناخواسته باعث شده باشید. که جوهر نمک و یا اسید بر روی سنگ های کف ساختمان و یا آشپزخانه بریزد. همانگونه که می دانید اسید و جوهر نمک بر روی هر چیزی که بریزند. باعث تغییر رنگ آن می شوند. معمولا زمانی که این دو ماده بر روی سنگ میریزند باعث می شوند که سنگ تغییر رنگ بدهد.

این تغییر رنگ جلوه بسیار زشتی به سنگ می‌بخشد. به طوری که کل زیبایی کف ساختمان را تحت شعاع قرار میدهد. برای رفع این مشکل از روش ساب زدن سنگ کف استفاده می کنند‌.

زیرا با این روش سنگ ساییده می شود. که همین امر موجب می شود که لایه کدری که بر اثر اسید و جوهر نمک بر روی آن ایجاد شده است. کاملا برداشته شود و حالت بسیار درخشان و زیبایی به خود بگیرد.

ساب زدن سنگ کف

معمولا هنگامی که چند سال از ساختن یک ساختمان می گذرد. سنگ های کف ساختمان کدر می شوند و درخشانی خود را از دست می دهند. هنگامی که سنگ های کف یک ساختمان درخشش خود را از دست میدهد. در واقع خانه حالت فرسودگی به خود می گیرد. بسیاری از افراد علاقه دارند که همواره سنگ های کف ساختمان خود را به تمیز ترین و درخشان ترین شکل ممکن ببیند.

زیرا از مشاهده آن احساس خوبی دریافت می کنند. این گونه از افراد همیشه به دنبال راهی هستند. تا کدری سنگ های خانه را با آن برطرف کنند‌. ساب زدن سنگ کف تنها راهی است که می توان بدون تعویض سنگ های کف آن ها را نو و درخشان کرد. در این روش سطح رویه ی سنگ ساییده می شود. که این کار مزایای زیادی دارد برای مثال: هم باعث درخشندگی و نو شدن سنگها می شود و هم سطح سنگ های کف که معمولا از همان ابتدای کار یکسان نیستند را صاف و یک دست می کند. در واقع به کمک این کار می توان به راحتی هرگونه پستی و بلندی موجود در کف خانه را صاف کرد.

ساب زنی سنگ کف چگونه انجام می شود؟

  • اولین کاری که هنگام سال زنی کف باید انجام شود این است که مشخص کنید می خواهید از چه نوع دستگاه ساب زنی استفاده کنید زیرا اگر بخواهید از دستگاه ساب زنی سه فاز استفاده کنید.‌ باید برق سه فاز مورد نیاز دستگاه را تامین کنید البته اگر در ساختمانی زندگی می کنید که آسانسور دارد خود ساختمان برق سه فاز دارد.
  • حال بعد از انجام این کار باید برای ازبین بردن ناهمواری های روی سنگ کف ساختمان از لقمه های ۳۰و ۴۰استفاده کنید. زیرا این گونه از لقمه ها بسیار زبر هستند و می توانند هرگونه ناهمواری را صاف کنند.
  • در مرحله بعد برای از بین بردن زبری ایجاد شده بر اثر لقمه های ۳۰و۴۰ باید از لقمه های ۶۰و۸۰ استفاده شود. در واقع این دو لقمه کار یکنواختی سطح را انجام میدهند.
  • در این مرحله که مرحله آخر است ابتدا از لقمه های ۱۲۰و ۲۰۰ استفاده می شود سپس لقمه های لاکی ۶۰۰و ۸۰۰ به کار برده می شوند و در نهایت بعد از استفاده از این لقمه ها با استفاده از لقمه ایتالیایی کار ساب زنی خود را به پایان می رسانیم.

سنگ ساب راه پله

سنگ ساب راه پله باید فردی باشد که مهارت بسیار بالایی در انجام این کار داشته باشد. زیرا همان گونه که میدانید سطح راه پله به صورتی است که یک سطح وسیع و یک دست نیست به همین خاطر برای ساییدن آن دقت زیادی لازم است. توصیه می شود اگر در این زمینه تخصصی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به سنگ ساب کردن راه پله نکنید. چون برای انجام این کار نیاز است از لقمه های مخصوصی استفاده شود. تا کار بدون نقص تحویل داده شود.
معمولا بهتر است برای سنگ سابی کردن راه پله از فرز استفاده نشود. چون کوچکترین بی توجهی با این دستگاه باعث می شود که پله آسیب جدی ببیند‌. به همین خاطر بهتر است از پد و لقمه ساب های مخصوص و استاندارد این کار استفاده شود.

ساب زدن سنگ با فرز

گاهی اوقات فضاهایی وجود دارند که برای ساب زدن سنگ آن ها نمی توان از دستگاه های تک فاز و یا سه فاز استفاده کرد. به همین خاطر برای ساب زدن آن از فرز استفاده می شود. برای انجام این کار باید ابتدا به سر سنگ سابی فرز لقمه و یا سنباده بسته شود. این روش از ساب زنی معمولا به باکیفیتی روشی که با دستگاه های خاص مانند تک فاز و سه فاز انجام می شود نیست. به همین خاطر تنها زمانی که استفاده از این گونه از دستگاه ها امکان پذیر نیست از این روش استفاده می شود‌.
معمولا سوال بسیاری از افراد این است. که آیا می توان با استفاده از فرز دیوار های سنگی و بتنی را ساب بزنیم؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید در صورتی که دیوار شما سطح صافی داشته باشد و میزان ناهمواری آن کم باشد امکان ساب زدن آن با دستگاه فرز وجود دارد.

ساب زنی سنگ ساختمان

معمولا در قسمت های مختلف یک ساختمان از سنگ استفاده می شود. اما سنگ هایی که در یک ساختمان در معرض بیشترین آسیب هستند. سنگ های کف حال و آشپزخانه می باشند.‌ زیرا میزان رفت و آمد انسان ها در این دو مکان بسیار زیاد است. و امکان ریختن هر ماده ای بر روی آنها وجود دارد. به همین خاطر ساب زنی سنگ ساختمان دارای طرفداران بسیاری می باشد.

با استفاده از این روش می توان همه سنگ هایی که تغییر رنگ داده اند‌ و فرسوده شدن اند را به خوبی ساب بزنیم و در واقع لایه آسیب دیده آن ها را به طور کامل برداریم. این کار به طور چشمگیری باعث ترمیم و افزایش طول عمر سنگ های یک ساختمان می شود.

البته بهتر است بدانید تنها زمانی سنگ ها در اثر انجام این کار آسیب نمی بینند. که از دستگاه های مخصوص این کار که دستگاه های تک فاز و سه فاز می باشند استفاده شود. زیرا این گونه از دستگاه ها لقمه را با قدرت زیادی بر روی سنگ می سابند و باعث می شوند لایه آسیب دیده به طور کامل برداشته شود.

قیمت ساب زدن سنگ کف

نمی توان یک قیمت واحد برای ساب زدن سنگ کف در نظر گرفت. زیرا برای سنگ کردن کف مکان های مختلف از سنگ های مختلفی استفاده می شود. که دارای قیمت های متفاوتی هستند. به احتمال زیاد علاقه داشته باشید. با عوامل مختلفی که بر روی قیمت ساب زدن سنگ کف تاثیر دارند آشنا شوید. به همین خاطر ما در این جا بعضی از مهم ترین عوامل را برای شما بیان کرده ایم.

نوع سنگ

همانگونه که میدانید سنگ های مختلفی برای کف پوش کف ساختمان ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند که هر سنگ دارای یک میزان سختی خاصی است. بنابراین نوع سنگ کف بر میزان قیمت ساب زنی آن تاثیر دارد.

روش ساییدن

برای ساییدن سنگ های مختلف روش های گوناگونی به کار برده می شود. به همین خاطر روش ساب زنی هر نوع از سنگ دارای قیمت خاصی است.

عمق خرابی سنگ

گاهی اوقات میزان خرابی سنگ فقط به تغییر رنگ آن برمیگردد. که در این حالت نیاز به ساب زدن زیاد نیست. اما در بعضی از مواقع ممکن است بر روی سنگ خراش های عمیقی ایجاد شود. که در این حالت نیاز است یک لایه ضخیم از سنگ برداشته شود. تا آسیب دیدگی ترمیم شود. بنابراین قیمت ساب زدن این دو حالت با هم تفاوت زیادی دارد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 433
  • بازدید کلی : 1,100