loading...
پیچ و رولپلاک نما،نقاشی نمای ساختمان،کفسابی،نماشویی
گل نسیم بازدید : 6 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

در این روش شستشوی نمای ساختمان توسط راپل انجام می شود. که این شستشوی دستی برای سطوحی است که صیقلی و درخشان باشند از جمله نمای فریم لس و یا نمای شیشه ای،نمای کامپوزیت، نماهای HPL و … این شستشوی دستی توسط سرکه صنعتی و محلول آب ، الکل و مواد شوینده ی اسیدی و قلیایی توسط دستمال نانو انجام می شود.

در مرکز کفساب پلاس که دارنده همکاران و پرسنل بسیار متخصص و زبده می‌باشد کار و پروسه رنگ آمیزی نمای ساختمان با استفاده از دستگاه های فشار آب صورت میگیرد که باعث ایجاد نتیجه بسیار مطلوب در انتهای کار خواهد بود. پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان از این روش توسط اشخاص ناوارد استفاده نشود. زیرا در صورت انجام نادرست و ناکامل این روش میتواند به تخریب نای ساختمان منجر شود.

قیمت نقاشی نمای ساختمان با راپل

قیمت رنگ آمیزی نمای ساختمان با راپل با توجه به نوع رنگ و برند آن رنگ تعیین می شود و با یک دیگر متفاوت هستند. برای اطلاع از قیمت نقاشی نمای ساختمان با کارشناسان کفساب پلاس تماس بگیرید.

مزایای رنگ نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان باید مقاوم در برابر شرایط جوی باران و نور شدید خورشید UV باشد
دارای خاصیت انعطاف پذیری و مقاوم در برابر تنشهای ساختمانی
کاملا قابل شستشو
حلال در آب
غیر قابل اشتغال
مقاوم در برابر متورم و پوسته پوسته شدن

گل نسیم بازدید : 9 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

سنگسابی سنگ تراورتن همانند دیگر سنگ هایی که برای انجام خدمات نام سنگ سابی بر روی آنها نهادینه شده است توسط متخصصان ما با دستگاه های مدرن و بروز و پیشرفته ای که وجود دارد انجام می گیرد و باید گفت که این خدمات جهت بهبود وضعیت سطح سنگ ها انجا می گیرد. و همکاران ما سنگ ها را برای از بین بردن لکه ها و کثیفی هایی که در سطح و روی سنگ ها قرار دارند انجام می گیرد و باید گفت که این خدمات جهت بهبود وضعیت سنگ ها انجام می شود.

سنگ تراورتن چیست ؟

همانطور که می دانید سنگ های تراورتن محصولات تزئینی می باشند و در همه نقطه از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد بعضا در محیط بیرونی ساختمان و در مواقعی در محیط درونی ساختمان کاربرد دارد. سنگ های تراورتن دارای مقاومت بالا در برابر آب و باران و برف و نور مستقیم آفتاب می باشند و سبب نمی شود که در برابر تغییر آب و هوایی دچار از بین رفتگی یا فرسودگی شوند.

کاربرد سنگ تراورتن

سنگ های تراورتن با توجه به نوع مقاومت بالایی که دارند در خیلی از مکان ها مورد استفاده می شوند که می توان به : استخر ها ( هم کف استخر هم دیواره استخر می توان از سنگ تراورتن استفاده کرد) پاساژ ها (برای کف پاساژ ها ) مجتمع های تجاری و اداری ، ساختمان های شخصی و…

نحوه کفسابی سنگ تراورتن

برای سنگسابی سنگ تراورتن اگر بخواهیم سنگ را یک دست کنیم و حفره های آن را از بین ببریم سنگ تمام می شود و سنگی نمی ماند زیرا با هر بار یک دست کردن سنگ حفره های دیگری نمایان می شود و پیدا می شود به این دلیل برای کفسابی این نوع از سنگ، متخصصان این امر یا به اصطلاح ساب زن با استفاده از رزین سطح آن را یک دست میکنند. این ماده یکی از انواع رزین است که با گذشت زمان سفت تر و سخت تر می شود و بهترین عایق برای رطوبت است که این ویژگی امتیاز ویژه ای به این ماده برای استفاده آن در این کار محسوب می شود.

رزین ها از فرآورده های صنعتی و از زیر شاخه های پلمیر محسوب می شوند که کارخانه جات صنعتی به تولید آن با غلظت و ویژگی های مختلفی می پردازند.این نوع سنگ به شدت آب و رطوبت را جذب می کند بر خلاف رزین که عایق عالی در مقابل رطوبت است.

پس از جایگذاری و کار گذاشتن سنگ در محل مورد نظر یک دور کفسابی بر روی آن اعمال می شود تا یکسان و یکدست شود وپس از همسطح شدن آن، رزین را به آن تزریق می کنند تا هم حفره های آن پر شود و هم سطحی شیشه ای به وجود بیاید. و در آخر کفسابی این سطح در طی چند مرحله صورت می گیرد، تا عایق و مقاوم بودن سنگ و ضد رطوبت بودن رزین باعث شود تا این دو مکمل هم باشند و مناسب هر سطح و هر جایی باشند.

قیمت کفسابی سنگ تراورتن

قیمت کفسابی سنگ خوی بر اساس متر مربع و متراژ است. برای اطلاع از قیمت دقیق کفسابی سنگ تراورتن با کارشناسان فروش کفساب پلاس تماس بگیرید.

گل نسیم بازدید : 10 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

یکی از پردردسرترین و در عین حال مهم ترین مراحل ساخت یک ساختمان نصب سنگ نما به شمار می آید. اگر این مرحله به درستی انجام نشود، دردسرهای زیادی برای کارفرما ایجاد می شود. در صورت کنده شدن یک تکه از آن نه تنها زیبایی ساختمانی که مقادیر بسیار زیادی برای آن خرج شده است، از بین می رود، بلکه خطرات زیادی برای رهگذران دارد.

همانطور که می‌دانید روش‌های زیادی برای نصب سنگ نما وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از استفاده از ملات یا دوغاب، پیچ رولپلاک نما، نصب خشک سنگ و استفاده از چسب سنگ. در انتخاب روش سنگ موارد بسیار زیادی دخیل هستند از جمله: وزن سنگ و تخلل سنگ، شرایط آب و هوایی و دمای منطقه و … . تمامی این موارد می‌توانند روی مصالح و روش انتخاب شده برای نصب نما تاثیرگذار باشند.

چگونه سنگ نما را نصب کنیم؟

از اصلی ترین مواد برای نصب سنگ روی ساختمان ملات است که اغلب اوقات از این شیوه برای نصب استفاده می شود. با این حال شیوه چندان کارآمدی نیست.
مراحل آن به این صورت است که پس از ساخته شدن دیوار بنا، سنگ ها را به فاصله ۳ سانتی متر از دیوار به وسیله گچ نگه داری می کنند. به این صورت که فاصله بین دیوار و سنگ از ملات ماسه و سیمان پر می شود.

پس از اینکه ملات کمی سفت شد، ردیف دوم از سنگ ها را روی ردیف اول بگذارید و برای این کار از بند استفاده کنید. سپس ملات را پشت سنگ ها بریزید و با همین مواد رج های دیگر را پر کنید. به این ترتیب سطح دیوار پوشیده می شود.

مواد ملات به گونه ای است که به خوبی به دیوار می چسبد، اما به دلیل صاف بودن سطح سنگ به همان اندازه با سنگ چسبندگی پیدا نمی کند. بنابراین با وارد آمدن فشار به سنگ، سنگ جدا می شود. یکی از نکات چالش برانگیز در نصب سنگ این است که با کنده شدن یکی از آن ها بقیه سنگ ها نیز کنده می شوند.

روش های نصب سنگ نما

ملات سیمانی

استفاده از ملات سیمانی یا دوغاب یکی از روش‌های قدیمی نصب سنگ نماست که امروزه به دلایلی از جمله: وزن زیاد سیمان و افزایش بار ساختمان، عدم گیرایی مناسب، امکان رنگ دهی به سنگ، مناسب نبودن در هر شرایط آب و هوایی، ترک خوردن، عدم ایمنی کافی برای نصب در ارتفاع، نیاز به نیروی زیاد و متخصص برای نصب و … تقریباً منسوخ شده است.

نصب خشک

این روش برخلاف روش قبلی، یک روش نسبتاً مدرن برای نصب سنگ نمای ساختمان به شمار می‌آید و در نصب کاشی، سرامیک، کامپوزیت و … کاربرد فراوانی دارد. این نوع نصب سنگ را روشی مکانیکی می‌دانند چرا که در این روش برای نصب از مواد فلزی استفاده می‌شود.

پیچ رول پلاک نما یا اسکوپ سنگ

این روش یکی از متداول‌ترین روش‌های نصب سنگ به شما می‌آید. برای نصب سنگ با روش اسکوپ کردن، متریال و روش‎های زیادی وجود دارد از جمله:

1. پیچ رول پلاک: این روش بیشتر برای جلوگیری از سقوط سنگ مخصوصا زمانی که برای چسباندن سنگ از ملات سیمانی استفاده شده کاربرد دارد، در این روش از افتادن و سقوط سنگ جلوگیری میشود. 

2. سکوپ با گالوانیزه ضدزنگ: با استفاده از گیره‌های اسکوپ پروانه‌ای، اسکوپ صلیبی و … در ارتفاعات بیشتر قد یک انسان نرمال استفاده میشود.

3. پیچ رول پلاک با داربست: این روش نیاز به تیم متخصص و با تجربه دارد. همچنین داشتن بیمه یکی از موارد مهم در تدارک دیدن تیم موردنیاز است چرا که روشی بسیار خطرناک است. در این روش باید از مواد درجه یک و پیچ پلاک های مرغوب و ضدزنگ استفاده نمود و هنگام سوراخ کاری مراقب رگه‌های سنگ بود.

نصب سنگ نما با چسب

جدیدترین و امروزی‌ترین نحوه نصب سنگ نما استفاده از چسب سنگ است. چسب سنگ محصولی تخصصی و مناسب برای چسباندن سنگ در کمترین زمان ممکن است. این نوع نصب را میتوان نوعی نصب خشک دانست. در حال حاضر بهترین روش نصب سنگ، استفاده از چسب سنگ و چسب های دوجزئی است.

گل نسیم بازدید : 7 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

رنگ آمیزی نمای ( رنگ آمیزی نمای ساختمان) رنگی ضد آب بر پایه اکریلیک بوده و با بکار بردن افزودنی سیلیکونی ساختار مناسب به عنوان پوشش دهی رنگ نمای ساختمان دارد.در نمای ساختمان به عنوان لایه نهایی و پوشش تزیینی حهت عایق حرارتی بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.سریع و آسان اجرا میشود و عایق رطوبت میباشد و اجازه تنفس را به سطوح میدهد.برروی رنگ قدیمی نما اجرا میشود و جایگزینی با عمر بالا را دارد.

برای نقاشی نمای ساختمان های بسیار بلند نیاز به استفاده تجهیزات معروف به راپل ( Rope Access ) می باشد که نقاش در این روش با طناب ویژه از بالای ساختمان بصورت آویزان اقدام به رنگ آمیزی می کند و همه مصالح و ابزارآلات رنگ آمیزی را همراه دارد.

رنگ آمیزی نمای ساختمان های بلند و کار در ارتفاع در مقایسه با نقاشی داخل ساختمان به مراتب سخت تر و پر مخاطره تر می باشد. بنابراین صرف اینکه از یک نقاش ساختمان که تجربه کافی برای کار کردن در ارتفاع را ندارد ضمن اینکه بسیار خطرناک می باشد، احتمال دارد هزینه های مالی ناشی از دوباره کاری ، ریخته شدن رنگ و افتادن مداوم ابزار رنگ زنی را داشته باشد. ضمن اینکه نقاش نمای ساختمان ممکن است با سطوح مختلفی نظیر سیمان،سنگ،آجر ، چوب و غیره روبرو شود که رنگ آمیزی هر کدام از این سطوح توانمندی و تجربه کاری متفاوتی می طلبد.

نقاشی نمای ساختمان با راپل

نقاشی نمای بیرونی خانه یکی از خدمات راپل با طناب میباشد. قیمت نقاشی نمای ساختمان بستگی به وسعت ساختمان دارد. مثلا قیمت برج و آپارتمان ها مسکونی فرق بسیاری دارد.برج ها به دلیل زیاد بودن کارشان قیمت آنها کمتر از آپارتمان می باشد. راپل کاری کرده که شما نه دیگر هزینه اضافی پرداخت کنید و نه وقت خودتان را تلف کنید که یک روز بیایند داربست ببندند یک روز هم باز کنید.

رنگ آمیزی نمای سیمانی

رنگ آمیزی نمای سیمانی به دلیل اینکه ترک درون انها به وجود می اید ابتدا شسته میشود. بعد از این که خشک شد روی تمام ترک ها بتونه میکشیم تا ترک ها از بین برود. این ترک ها اگر در جای خود باقی بماند باعث زشت شدن کار میشود. در اخر رنگ روی نمای سیمانی خورده میشود.

گل نسیم بازدید : 5 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

سنگ چینی الیگودرز از جمله سنگ‌های پرکاربرد و پرطرفدار ایرانی است. رنگ زمینه‌ای سنگ الیگودرز از سفید تا مشکی و رنگ های دیگر متغیر بوده و مهم‌ترین مشخصه آن خطوط نامنظمی است که درونش دیده می‌شوند.

ظاهر کریستالی و ساب پذیری عالی این سنگ، آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در بخش‌های داخلی و خارجی ساختمان تبدیل کرده‌ است. سنگ الیگودرز را به صورت اسلب، تایل، شمش و پله برش داده و در طرح‌های بوک‌ مچ و فورمچ در سازه‌های مختلف به کار می‌برند.برای اطلاع از قیمت سابزنی با کارشناسان کفساب پلاس تماس بگیرید.

مراحل سابزنی ایتالیایی سنگ الیگودرز

این مدل باعث براق و صیقلی کردن سطوح همچنین یکدست کردن و پر کردن درزها می‌شود، همچنین از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع کفسابی این است که سطح را مانند آینه برای شما شفاف و درخشان می‌کند که تا حدی که می‌توانید چهره‌ی خود را داخل آن تماشا کنید. سابزنی ایتالیایی در 8 تا 12 مرحله انجام می‌شود.

 کف سابی با لقمه ساب ۳۶ – ۸۰
 سابزنی با لقمه ۱۲۰
رزین و بتونه ایتالیایی
سابزنی با پد ۲۰۰
سابزنی با لقمه ها به ترتیب جهت پرداخت نهایی سنگ (۳-۵ مرحله متغیر است )

برای کفسابی ایتالیایی کامل باید مراحل بالا رعایت شود تا نتیجه مطلوب و ماندگاری کار تامین شود.

گل نسیم بازدید : 6 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

امروزه یکی از مشکلات مردم جلوگیری از ورود پرندگان به داخل حیاط یا پاسیو خانه هایشان می باشد. که تنها راه برای ورود پرندگان نصب توری مرغی است. پرنده ها باعث کثیف کاری حیاط خلوت می شود . و در روزهای گرم تابستان بوی بد فضولات پرندگان بسیار اذیت کننده است.

مرکز کفساب پلاس با نیروهای متخصص و راپل کار خود برای حل این مشکلات از نصب توری مرغی بر روی بالکن و حیاط خلوت پیشنهاد می کند و اینکار را بدون نیاز به داربست و با طناب و با روش راپل به بهترین صورت ممکن و با قیمت مناسب انجام می دهد.

توری مرغی چیست؟

توری مرغی یا چیکن وایر( Chicken Wire ) نوعی توری مفتولی شش ضلعی است. که از مفتول گالوانیزه نازک و انعطاف پذیر با چشمه های شش ضلعی ساخته شده است. که بخوبی در برابر عناصر مقاوم است.
درحقیقت طرح اولیه ساخت توری مرغی، در سال 1844 میلادی توسط چارلز برنارد ایتالیایی بود. با تقلید از ماشین ‌های بافندگی ابداع شد. ازاین رو کاربرد توری مرغی به جنگ جهانی بر‌ می‌ گردد. که از آن در جهت جهت مصارف رادارگریزی در هنگام انفجار استفاده شد.

جنس توری مرغی

تور مرغی دارای روزنه های ظریف و منظمی از شش ضلعی است. که به آنها چشمه می گویند. توری مرغی شبکه ای فلزی از سیم های مفتولی گالوانیزه است. که معمولا قطر آنها متفاوت است.

مراحل انجام نصب توری مرغی

در نصب توری مرغی باید ابتدا اندازه طول و عرض بالکن و پاسیون گرفته شود. در صورت نیاز به بافت باشد، باید توری بافته شود.

پس از آماده شدن توری مرغی، آن را هر دور طرف بسته شده است. و از بالای نمای ساختمان رو به پایین چهت نصب کردن بر روی بالکن ساختمان آویزان می شود. و باید به نصب پیچ رولپلاک همراه با واشر استفاده کرد. در زمان نصب پیچ رولپلاک نباید کم استفاده کرد.

و به اندازه نرمال باید نصب کرد. تا مسیر ورود پرندگان به داخل بالکن نباشد. در هنگام نصب توری مرغی از پیچ های گالوانیزه که برای پیچ رولپلاک مقاوم و کاربری هستند، استفاده باید کرد.

قیمت نصب توری مرغی

قیمت توری مرغی به متراژ و ابعاد کار بستگی دارد. در مرحله اول باید متخصصان مکان مورد نظر را بازید کنند و سپس قیمت دقیق را با توجه به متریال مشخص شود. برای قیمت نصب توری مرغی دو مورد باید در نظر گرفت.
1- دستمزد اجرای کار
2- هزینه خرید مواد و توری می باشد.

تولید توری مرغی به چند روش است؟

توری مرغی به دو شیوه گالوانیزه ‌ی سرد و گرم در بازار مصرف موجود است. تولید توری مرغی به روش گالوانیزه‌ ی گرم، از کیفیت و استقامت بالاتری نسبت به شیوه سرد برخوردار است.
وزن نوع گرم آن بیشتر از نوع سرد است؛ چون ضخامت مفتول آن بیشتر است؛ به همین دلیل توری مرغی گرم به توری مرغی سنگین شهرت داشته و توری مرغ سرد به توری مرغی سبک معروف شده است.. توری مرغی گالوانیزه‌ ی گرم ساخت ایران است که دوام و ماندگاری بهتری دارد اما توری مرغی گالوانیزه‌ ی سرد وادراتی است و معمولا از کشور چین روانه بازار می شود و نسبت به نوع ایرانی آن از وزن و کیفیت پایین تری برخوردار است.

مزایای توری مرغی ایرانی نسبت به چینی

- فرم آن با گذشت زمان از دست و به اصطلاح شکم نمی دهد.

- توری ایرانی به مراقبت و رنگ آمیزی احتیاج ندارد.

- بخاطر مقاوم بودن در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی دارای بیشترین استفاده را در شمال کشور دارد.

-گزینه مناسبی جهت نصب پاسیو و پوشاندن نورگیر حیاط خلوت است.

-کشش بهتری دارد.

-گزینه مناسب جهت کارهای بلند مدت، محیط اسیدی و مرطوب است.

-به علت نوع ساخت و جنس آن دوام، پایداری و استحکام بالای در مقابل رطوبت و گرما دارند.

نصب توری مرغی بالکن

برای نصب توری مرغی از پیچ فولادی بهمراه رولپلاک و واشر استفاده می شود. اگر بالکن فاقد لبه برای نگهداشتن توری مرغی باشد. باید حتما از شاسی کشی استفاده کرد. از توری مرغی برای جلوگیری از ورود پرندگان به داخل بالکن استفاده می شود. و زمانی که هدف فقط پوشاندن بالکن باشد .از نوع درشت توری مرغی می توان استفاده کرد.اما اگر هدف اصلی جلوگیری از ورود حشرات باشد .باید از چشمه ریز این توری استفاده کنیم.

انواع توری مرغی جهت استفاده در پاسیو و نورگیر

1. توری یا فنس حصاری

یکی از انواع مختلف توری فلزی است که در تولید آن از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد استفاده شده که بخاطر دوام و کیفیت بالا در برابر ضربات مقاوم است. همینطور روکش این حصار از جنس فلز روی بوده که خاصیت ضد زنگ دارد. مطمئنا با داشتن چنین خاصیت های گزینه ایده آلی برای پوشاندن نورگیر و سقف حیاط خلوت آپارتمان ها است.
توری حصاری پر کاربرد ترین محصول برای فنس کشی و حصارکشی مزارع، باغ و ملک شخصی،استخر، زمین ورزشی، محل های نظامی، صنعتی و حتی باغ وحش جهت حفظ امنیت و پیشگیری از ورود افراد نامطمئن است.

توری مرغی پلاستیکی یا فنس پلاستیکی

چشمه های توری مرغی پلاستیکی در انواع رنگها به صورت اشکال هندسی است. متنوع نظیر، چهار گوش (مربع)، پنج ضلعی و لانه زنبوری (شش گوش) و در بازار موجود است.که بخاطر سبک و ارزانی در پوشاندن پاسیو و سقف حیاط خلوت مناسب می باشند.
اگر در مناطقی زندگی میکنید. که آب و هوای مرطوبی دارد. بهتر است از توری های گالوانیزه گرم یا توری پلاستیکی و بخصوص PVC استفاده کرد. که استحکام بسیار بالایی دارد.

نصب توری مرغی در پاسیو یا حیاط خلوت

پاسیو یا حیاط خلوت بخشی از فضای پشت یک ساختمان است. که به روشنایی بهتر آپارتمان کمک قابل توجه می کند. معمولا پاسیو با داشتن نور کافی و مناسب، برای پرورش گل وگیاه مورد استفاده قرار می گیرد.

در شهرها آشیانه این نوع پرندگان اغلب زیر شیروانی یا شکاف بین ساختمانها می باشد.باعث می شود فضولات آنها باعث کثیف کاری و ایجاد دردسر در ساختمان شود.برای جلوگیری از ورود پرندگان باید نصب توری مرغی در پاسیو استفاده کرد.برای نصب توری پاسیو با طناب میتوانید با کارشناسان فروش مرکز کفساب پلاس تماس بگیرید تا قیمت دقیق به شما داده شود.

نصب توری مرغی با راپل (طناب)

مسدود کردن و کارگذاشتن توری مرغی در نورگیر با طناب یا راپل است که براحتی و بدون احتیاج به داربست وکلایمر نماکار میتواند. توری را بوسیله پیچ و رولپلاک و واشر به دیوارهای مجاور نصب کند. بطوری که بر اثر بادهای شدید و برخورد پرندگان توری دچار مشکل نشود. چنانچه در موقع نصب توری محیط پاسیو کثیف باشد میتوان با نماشویی و شستشوی نما این محیط را کاملا استریل و تمیز کرد.

نصب توری با بکسل

در این مرحله توری مورد نظر جهت نصب را کنار یکدیگر قرار می دهند. و به وسیله سیم مفتول به هم متصل می کنند. سیم های بکسلی را که از قبل تهیه کردیم . را نسبت به ارتفاع محل اجرا، از داخل توری در چندین ردیف موازی عبور داده است. و بالای توری را به قسمتی که از قبل تعبیه شده متصل می کنیم .سپس توری را به پایین رها می کنیم. پس از اطمینان از محکم بودن بکسلها از طرفین پیچ و رولپلاک می شود .تفاوت این روش با روشهای دیگر استحکام و طول عمر بالا می باشد.

قیمت نصب توری مرغی با پیچ رولپلاک با طناب

قیمت و دستمزد اجرای انواع توری مرغی در نمای ساختمان به وزن ، ابعاد و نوع توری مرغی بستگی دارد. اما با همه این ویژگی ها قیمت های نصب توری در نما با طناب بسیار نزدیک به هم و اقتصادی می باشد. برای استعلام قیمت نصب توری پاسیو ، حیاط خلوت ، درز انقطاع، بالکن و جاهای دیگر کافی است عکس محل و متراژ تقریبی را برای مرکز کفساب پلاس ارسال کنید تا مناسب ترین دستمزد نصب توری را دریافت نمایید.

نصب توری پاسیو سرندی

نصب این مدل توری در پاسیو از زیبایی چشمگیری در اجرا برخوردار است. که البته با توجه به قیمت بالای توری سرندی، نصب آن در هر مکانی انجام نمی شود. از ویژگیهای منحصر به فرد این توری امکان بافت تا عرض ۴ متر می باشد. که باعث می شود نصب توری به صورت یکنواخت انجام شود.

قیمت نصب توری مرغی حیاط خلوت

قیمت نصب توری‌ ها بسته به‌ سختی اجرای کار تغییر می کند. به گونه ای ‌که با بالا رفتن طبقات ساختمان، عرض پاسیو، افزایش کیفیت مواد مصرفی همه و همه بر قیمت نصب توری‌ها تاثیرگذار است. گفتنی است که توری‌ ها به‌ صورت مترمربع به فروش می‌رسند. و فاکتور های نظیر جنس توری، قطر مفتول، متراژ و… بر قیمت نهایی توری‌ها مؤثر است. بعضی از توری‌ ها مفتول‌ های با ضخامت کمتر دارند و فاصله چشمی‌ ها آن‌ ها بیشتر است، به همین دلیل وزنشان سبک بوده و قیمت آن‌ ها ارزان‌تر است، بنایراین موقع خرید توری مرغی، بهتر است به همه این موارد دقت شود.

نصب توری مرغی بالکن

گل نسیم بازدید : 7 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

مزایای استفاده از نقاشی نمای ساختمان،قیمت نقاشی نمای ساختمان

در واقع نمای یک ساختمان چهره آن می باشد. که پیش از هر چیزی توجه کسانی که از آنجا عبور می کنند را جلب می کند. معمولا نقاشی نمای ساختمان و آپارتمان یکی از المانهای هست. که به مرور زمان کم کم خاکستری، محو، کدر و حتی قدیمی می شود.

بطوریکه دیگر زیبا به نظر نمی رسد. خب، اگر نمای ساختمان از مدت ها قبل نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشته باشد، یا بد رنگ شده باشد. پس نگاه کردن به ساختمان حتی از دور هم ناخوشایند است. چاره ی کار، نقاشی یا یک رنگ آمیزی اساسی و به موقع از نمای یک ساختمان می تواند حس و حال تازه به دکور ظاهری ساختمان ببخشد.

مزایای نقاشی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان به سبب زیبا سازی نمای ساختمان‌ ها یکی از عوامل متداول در پروژه‌ های نوسازی می باشد. که در اینجا علاوره بر تقویت ظاهر رنگ نما مزایای دیگری وجود دارد.
محافظت از نمای خارجی ساختمان در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف است. نظیر برف و باران حتی اتفاقات غیر مترقبه مثل آتش سوزی که ممکن است به نمای ساختمان خسارت وارد کند. در حال حاضر انواع متنوعی از رنگ‌ های نمای ساختمان از قبیل رنگ نمای اکریلیک نما که ماندگاری بالای بابت محافظت از نمای ساختمان در برابر صدمات آب و هوایی را دارد در بازار در دسترس است.
تعدادی از رنگ‌های نما بطور کامل می‌توانند. از جذب رطوبت و تولید کپک نیز خودداری کنند. رنگ نمای ساختمان با کیفیت بالا همچنین می‌تواند، به محافظت از نمای بیرونی ساختمان در مقابل گرد و غبار و حشرات کمک کند.

رنگ اکریلیک در رنگ آمیزی نمای ساختمان

بخاطر کیفیت بالا هم در داخل و هم خارج ساختمان استفاده می شود. اساساً بر پایه آب بوده که شامل سه نوع (براق، مات و نیمه براق) می باشد. که در حلال های مختلف حل نمی شوند. برای حل آنها فقط کافیست از آب استفاده کنید. همین مزیت خوب در رنگ اکریلیک نمای ساختمان باعث شده نسبت به رنگ های روغنی بهتر بوده و با محیط زیست سازگارتر باشد. و جایگزین مناسب تری برای رنگ های روغنی و پلاستیکی باشد.

این رنگ بخاطر طرفداران بسیار، صنعت رنگ امیزی ساختمان ها را دچار تحول و تغییر کرده است. بخاطر غلظت بالا برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسب هستند. به سرعت خشک می‌شوند و بوی ناخوشایندی ندارند. رنگ اکریلیک بخاطر انعطاف‌پذیری، بروی تمامی سطوح سیمانی، گچی، صفحات کناف و هر سطح دیگر قابل انجام هستند. و پوشش ضد رطوبت بوجود می آورند.

مهمترین ویژگی های رنگ های اکریلیک

✅ درخشندگی بالا
✅ مقاومت در برابر نور خورشید
✅ دارای غلظت فوق العاده بالا
✅ دوام و ماندگاری بالا
✅ تنوع زیاد در رنگ ها
✅ فاقد بوی بد بودن رنگ اکریلیک نما
✅ انعطاف پذیری بالا
✅ قابلیت ترمیم مجدد
✅ قابل استفاده بر روی سطوح متعدد
✅ سازگاری بالا با محیط زیست
✅ عدم جذب گرد و خاک
✅ مقاومت بالا در برابر ساییدگی
✅ خشک شدن سریع سطح رنگ آمیزی شده

مراحل انجام نقاشی نمای ساختمان

بررسی دیوار

قبل از شروع کار رنگ، باید سطح دیوار را بررسی کنید.عیوب را به صورت لایه برداری لایه های قدیمی، لبه های بیرون زده ملات پیدا کرده و برطرف کنید. ناهمواری‌ های سطح باید از قبل بتونه کاری شوند. و لایه فرسوده رنگ قدیمی از بین برود. همچنین باید مطمئن شد که دیوار به کانون قارچ تبدیل نشده است.

بتونه کاری

بتونه زدن باعث استحکام لازم در سطح کار می شود. خاصیت چسبندگی را افزایش میدهد. به طوری که رنگ به طور محکم به زیرسازی بچسبد و سال ها دوام بیاورد بعلاوه، لایه بتونه مصرف کل رنگ را نیز کاهش می دهد.

رنگ بکارگیری

بوسیله تفنگ اسپری، غلتکی یا برس رنگ میتوان از رنگ‌ های آکریلیک برای نما سازی استفاده کرد. به عنوان یک قاعده، رنگ حداقل در دو لایه اعمال می شود. لایه اول وظیفه زیرساز چسبندگی را انجام می‌دهد. و با تفنگ اسپری اعمال می شود. هر لایه بعدی فقط پس از پوشاندن کامل لایه قبلی باید اعمال شود.

رنگ آمیزی نمای سیمانی

رنگ آمیزی نمای سیمانی از جمله مواردی می باشد که هر چند سال یکبار باید انجام شود. زیرا در اثر گذشت زمان به تدریج جلوه و زیبایی نمای ساختمان از بین می رود و ظاهر زشتی پیدا می کنند و نیاز به رنگ آمیزی نمای سیمانی است.

استفاده از رنگ نمای ساختمان ضد آب روی سیمان موجب می شود که طول عمر این نما افزایش پیدا کند. در رنگ آمیزی نمای سیمانی ابتدا تمام عیب های نما باید به خوبی گرفته شود و سپس اقدام به رنگ کردن نمای سیمانی نمود.

رنگ آمیزی نمای شیروانی

امروزه، بکارگیری از ورق های گالوانیزه به عنوان سقف شیروانی جای خود را به سفال داده است. با این وجود از این نوع نما هنوز در نواحی مرطوب و بارانی کاربرد دارند. برای نقاشی نمای شیروانی پیش از اجرای رنگ بر روی سطح، باید از واش پرایمر بهره گرفت.
این ماده که شامل زینک کرومات یا فسفریک اسید است. با ایجاد لایه ای بر روی سطح باعث مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود. و همچنین سبب چسبندگی بهتر بین رنگ نهایی و سطح فلز می شود.

رنگ آمیزی نمای چوب، ترمو وود

برای مرمت و بازسازی نمای چوبی بعد از مراحل شستشو و پوسته کنی باید نخست سطح چوب توسط سمباده نرم آماده مرحله سیلر شود. و پس از انجام سیلر بر روی چوب، رنگ نهایی بر روی سطح اجرا شود و نقاشی نما کامل گردد. برای مقاومت بالای رنگ بر روی سطح چوبی، بهتر است. از سیلر و رنگ های پلی یورتان استفاده شود.

قیمت نقاشی نمای ساختمان

نقاشی نمای ساختمان یکی از فعالیت‌ های مرمت و بازسازی محسوب می شود. قیمت نقاشی بستگی به دو فاکتور خرید رنگ ساختمانی و دستمزد رنگ‌آمیزی نما دارد. متخصصان نقاشی می‌توانند رنگ مورد نظر شما را تهیه کرده و قیمت نهایی خرید ابزار و مصالح را با دستمزد اعلام کنند. همچنین شما می‌توانید خودتان نسبت به خرید رنگ و نصب داربست در صورت لزوم اقدام کنید. اما باید در نظر داشته باشید که به طور کلی قیمت اعلام‌ شده معمولا دستمزد اجرای نقاشی نمای خانه است.

تأثیر رنگ بر قیمت نقاشی نمای ساختمان

رنگ روغنی نیاز به مهارت بالایی دارد. و برای خشک شدند به زمانی بیشتری نیاز دارد. همین موضوع باعث می‌ شود. تایم نقاشی نمای ساختمان بیشتر شده و دستمزد افزایش بیاید. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن حتما با متخصصان کف سابی پلاس مشورت کنید.

تأثیر ارتفاع و مساحت فضا بر دستمزد رنگ آمیزی نمای ساختمان

هر چه ارتفاع ساختمان بیشتر باشد، قیمت اجرای نقاشی بیرون خانه بیشتر می‌شود. برای مثال معمولا متخصصان برای ساختمان‌های بالای 3 طبقه، قیمت پیشنهادی بیشتری پیشنهاد می‌دهند. همچنین مساحت نما نیز بر قیمت رنگ ساختمانی و دستمزد اجرا تأثیرگذار است.

قیمت نقاشی بیرون ساختمان

دو روش برای نقاشی نمای ساختمان وجود دارد. در روش اول باید قبل از نقاشی ساختمان با داربست نصب کرد و در روش دوم نقاشی با طناب یا راپل اجرا می‌شود. بدیهی است که اجاره و نصب داربست یک هزینه جانبی به شمار می‌آید. و در قیمت کل تاثیرگذار است اما گاهی به دلیل شرایط ساختمان نمی‌توان از طناب برای رنگ آمیزی کمک گرفت.

گل نسیم بازدید : 5 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

تفاوت بین کفسابی با کفشویی،قیمت کفشویی ساختمان

در این مقاله قصد داریم در مورد تفاوت بین کفسابی و کفشویی صحبت کنیم.بسیاری از افراد کفسابی و کفشویی را یکی در نظر می گیرند اما کفسابی یک کار بسیار تخصصی و زمان بر بوده و لقمه سنگ های مخصوص خود را طلب می کند و هزینه آن هم بیشتر است، اما شست و شو با فرچه در مدت زمان بسیار کمتر انجام میشود و در آن از لقمه سنگ استفاده نمی شود.البته لازم به ذکر است که کفشویی نیز مزایای خود را دارد و می توان به صورت دوره ای این کار را بر روی سنگ فرش انجام داد.

کفسابی چیست؟

استفاده از پارکت و سنگ های زیبا و جذاب یکی از راه های زیبا سازی ساختمان می باشد اما متاسفانه با توجه به هزینه های بالا این کفپوش ها بسیاری از کارفرما ها نگران ساییدگی و یا آسیب هایی هستند که به سنگ یا پارکت وارد می شود.با پیشرفت تکنولوژی و علم می توان به طور مطمئن گفت که راه حلی برای از بین بردن عیب های هر نوع سنگ و پارکت وجو دارد که به آن کفسابی می گویند.

در ادامه مطلب با ما باشید تا با کفسابی بیشتر آشنا شوید. کفسابی کمک می کند تا خیلی سریع و ساده و بدون هیچگونه مشکلی کف یک ساختمان تمیز شود. دیگر نیاز به مصرف بیش از اندازه آب و یا استفاده از تجهیزات مختلف همراه با صرف انرژی بسیار زیاد نیست. کفسابی صیقل دادن سنگ و لایه روبی آن و همچنین برداشتن یک لایه از روی سنگ تا جایی که سطح سنگ هم تراز شود و آسیب های آن از بین برود . این کار با استفاده از دستگاه و ابزار مخصوص و پدهای مخصوص آن انجام می شود. این دستگاه و مواد باعث می شود که سنگ آسیب دیده مانند روز اول صاف و یکدست و کیفیت او را خواهد داشت.

فواید کفسابی

✅ کفسابی باعث می شود ما هر گونه آلودگی و لکه و همچنین آسیب روی سنگ از بین برود.

✅ موجب شفافیت سنگ و در نتیجه براق شدن آن می شود.

✅ در مرور زمان سنگ ممکن است ساییده شود و یا درزهایی در آن به وجود بیاید که با کفسابی رفع می شود.

✅ باعث دوام سنگ و بالا رفتن کیفیت آن می شود. -تمام خط و خش های سنگ یا پارکت را از بین می برد.

دستگاه های کفسابی

دستگاه ۳ فاز

قوی ترین دستگاه برای کفسابی ساختمان ها است و با برق ۳ فاز تغذیه می شود.کیفیت ساب آن از دستگاه تک فاز و دستی به مراتب بهتر است و از دستگاه تک فاز و دستی، سنگین تر است.

دستگاه تک فاز

قدرت این دستگاه متوسط است و از برق تک فاز تغذیه می شود.کیفیت ساب متوسطی دارد و در مواقعی استفاده می شود که امکان دسترسی به برق ۳ فاز وجود ندارد یا جرم و کثیفی کف ساختمان بسیار کم است، وزن آن نیز حدود ۷۰ کیلوگرم است.

دستگاه ساب زنی دستی

برای ساب زدن قسمت هایی که دو دستگاه سه فاز و تک فاز به آن دسترسی ندارند استفاده می شود؛ مانند : کناره‌ی دیوارها، راه پله ها و همینطور ساب زدن دیوارهای سنگی.شکل ظاهری آن شبیه به دریل های بزرگ و پر قدرت است. با این تفاوت که به جای مته، پدهای مخصوص کفسابی روی آن قرار گرفته است . این دستگاه با برق تک فاز کار می کند.

کفشویی چیست ؟

یک روش و راهکار برای جرم زدایی از روی سطوح مختلف با استفاده از انواع دستگاه های صنعتی می باشد.با استفاده از این سرویس کلیه جرم های روی سطح پاک می گردد. به شست شوی سنگ فرش با استفاده از فرچه مخصوص و دستگاه کفسابی،کفشویی می گویند،که تفاوت های زیادی با کفسابی دارد . فرچه ای که به دستگاه کفسابی متصل میشود دارای ساختار خاصی است که تمامی چرک ها و کثیفی های سنگ را از بین میبرد و باعث میشود تا کیفیت متعادلی بر روی سنگ ایجاد شود.

تفاوت بین کفسابی با کفشویی

کفسابی با کفشویی تفاوت های گسترده ای دارد در کفسابی عملیات ساب زنی و صیقل دادن و همچنین لایه برداری سنگ انجام می شود و سنگ به بالاترین کیفیت خود می رسد و ماندگاری آن نیز افزایش می یابد اما در کفشویی این پارامتر کاملا متفاوت است و فقط کثیفی و چرک های سنگ به وسیله چرخش فرچه در دستگاه از بین میرود و لایه بردای انجام نمیشود.

در کفسابی کلیه سطوح کف ساختمان شفاف و براق می شوند و همچنین کلیه پستی بندی ها و خط و خش هایی که در کف ساختمان وجود دارند از سنگ های کف ساختمان از بین می روند. اما در کفشویی سنگ های کف ساختمان شما فقط نظافت و شفاش می شود و خط و خش هایی که در طی سالیان اخیر بر روی سطوح ایجاد شده به همراه ناخونک ها و پستی بلندی ها در سطوح کف ساختمان باقی می ماننند.

موارد استفاده از کفشویی

کفشویی کف ساختمان در سطوحی مانند: سطوح سرامیکی از جمله: کف استخر ها ، کف باشگاه ها و مراکز تفریحی تجاری و سطوح سنگی از جمله: گرانیت ، مرمر ، دهبید ، تراورتن ، سیرحان و… به طور که کفشویی سطوحی قابل اجرا می باشد که جنس آنها زبر نمی باشد و نیازی به صیقل دادن و لایه برداری از کف ساختمان نمی باشد.

قیمت کفشویی ساختمان

قیمت کفشویی ساختمان بستگی به نوع جرم و متراژو روش مورد نیاز بستگی دارد. خدمات شستشوی کف پارکینگ با واتر جت صنعتی : این روش ارزانترین روش برای جرم زدایی و پاک کردن سطح کف ساختمان و خانه می باشد. و هر متر فرچه شویی از 8 تا 15 هزار می باشد.

بهترین زمان برای کفشویی چه وقتی است؟

زمان مناسب برای استفاده از عملیات کفشویی هنگامی است که آلودگی و چرک کمی روی سطح وجود دارد، پس اگر قصد کفشویی را دارید اجازه ندهید که آلودگی زیادی روی زمین جمع شود و با فاصله های زمانی کوتاه به کفشویی بپردازید. بد نیست بدانید زمانی که برای انجام عملیات کفسابی وقت نداریم یا هزینه عملیات کفسابی برای ما سنگین است‌ هم از کفشویی می توان استفاده نمود.انجام عملیات کفشویی به شکل برنامه ریزی شده و در زمان های مشخص می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها بشود.

کفشویی در چه شرایطی به کار می آید؟

در صورتی که سنگ یا موزائیک به کار گرفته شده در کف تراز نباشند، استفاده از عملیات کفشویی می تواند ناهمواری سطح را از بین ببرید. موارد نام برده زیر، گزینه های ایده آلی جهت استفاده از کفشویی هستند: در صورتی که رنگ،چسب، مصالح ساختمانی یا مواد دیگری هنگام انجام عملیات ساخت روی سطح پاشیده بشوند. در شرایطی که سطح به دوده و چرک آلوده بشود. در صورتی که سطوح نیاز به شست و شویی سریع و با هزینه کم داشته باشند.

قیمت کفسابی سنگ

گل نسیم بازدید : 8 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

به تمام کارهای شستشو که با استفاده از فرچه ساب مخصوص که به دستگاه کفسابی وصل می شود و شروع به تمیز کردن سنگ و سرامیک می کند کفشویی می گویند.

انجام عملیات کفسابی بر روی سرامیک امکان پذیر نمی باشد، زیرا باعث از بین رفتن لعاب و سطح سرامیک می شود. بهترین راه برای تمیز کردن کثیفی های سرامیک استفاده از کفشویی با فرچه های مخصوص این کار می باشد که در صورت آگاهی از نحوه ی صحیح انجام آن، هیچ آسیبی را به همراه نخواهد داشت.

اگه برای انتخاب شرکت سرویس دهنده مناسب برای این کار شک دارید،بهتون پیشنهاد میکنم که با شرکت کفساب پلاس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناس این گروه استفاده کنید .

کفشویی سرامیک

در صنعت امروز برای انجام خدمات سطح سرامیک از کف شویی سرامیک استفاده می گردد.  چرا که اگر از خدمات کفسابی برای سرامیک ها استفاده شود موجب می‌شود . که سرامیک از بین برود زیرا در فرآیند کفسابی چند میلیمتر از سطح برداشته می شود اگر این فرآیند بر روی سرامیک انجام گردد سبب می شود که لق آب روی سرامیک از بین برود و سطح سرامیک آسیب ببیند.

قیمت کفشویی ساختمان

قیمت کفشویی ساختمان بستگی به نوع جرم و متراژو روش مورد نیاز بستگی دارد. خدمات شستشوی کف پارکینگ با واتر جت صنعتی : این روش ارزانترین روش برای جرم زدایی و پاک کردن سطح کف ساختمان و خانه می باشد و حداقل قیمت ارائه این خدمات 500 الی 600 هزار تومان می باشد که در صورت متراز بالای 250 متر مربع قیمت هر متر مربع به هموراه مواد صنعتی جرم زدا 4200 برای هر متر مربع و برای شستشو با آب خالی 3200 می باشد.

کفشویی سنگ

خدمات کفشویی برای سنگ ها انجام می شود و می توان گفت که کفشویی سنگ باید توجه شود چرا که در اثر اشتباه استفاده کردن از فرچه ساب ها ممکن است که به سنگ ها آسیب وارد کند و سبب شود که سنگ ها خراش بردارند و دیگر نتوان این خراش ها را از بین برد.

کفشویی سنگ ها باید به صلاح دید استادکار کفسابی انجام شود و اگر کفشویی نتواند سنگ مورد نظر را تمیز و بدون عیب و ایراد کند می توان از خدمات کفسابی و سنگسابی استفاده کرد.

فرآیند کفشویی به چه صورت اتفاق می‌افتد؟

برای فرآیند کفشویی، ابتدا از یک دستگاه برای این کار استفاده می‌شود. در دستگاه مورد نظر، از یک فرچه بهره می‌برند. کاربردی که برای فرچه به وجود آمده، در رابطه با از بین بردن آلودگی‌های سطحی در موزاییک یا هر سطح جامدی است.

اما در این میان، عملیاتی مانند لایه برداری به کمک فرچه و دستگاه کفشویی حاصل نمی‌شود. تعداد افراد بسیار زیادی در این رابطه، در ذهن خود، کفشویی و کفسابی را به یک شکل می‌دانند.

در صورتی که این دو فرآیند، دو فعالیت جدا از هم می‌باشند. البته انجام دادن فرآیند کفسابی، باید با دقت و مهارت بسیار بالا و کافی انجام بگیرد. مهارت داشتن در عملیات کفسابی، از ارکان قابل توجه برای این کار است.

فرچه زنی

عملیات فرچه سابی و فرچه زنی سنگ با دستگاه های سه فاز و تک فاز انجام می شود که برای انجام خدمات بهتر این دستگاه ها از برندهای خارجی( ایتالیایی آلمانی )و ایرانی می باشد که به موجب آن سبب می‌شود تا هر گونه کثیفی و جرم هایی که بر روی سطح سنگ و کف وجود دارد از بین برود.

زمان انجام عملیات کفشویی

✔ کفشویی برای برطرف کردن چرک مردگی بصورت دوره ای در مکان های پرتردد صورت میگیرد.

✔ فرودگاه ها، مراکز خرید،پاساژها و مراکز پرتردد به جهت جلوگیری از کثیفی و چرک مردگی و افزایش طول عمر سنگ توصیه می شود.

✔ باید به صورت ماهیانه از فرچه ساب استفاده کرد تا کیفیت کفپوش حفظ شود.

✔ در خانه ها بخاطر تردد کمتر توصیه می شود که سالی دوبار عملیات زمین شویی انجام شود.

گل نسیم بازدید : 10 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

نقاشی نمای ساختمان در زیبایی و ظاهر ساختمان نقش مهمی دارد، نمای ساختمان بخاطر بارندگی و عوامل محیطی و نور خورشید زیبایی خود را از دست می دهد.

نقاشی نما ساختمان باعث نو شدن و تمیز شدن نما می شود و در روحیه ساکنین نقش مهمی دارد.قبل از نقاشی نما باید کل سطح نما زیر سازی شود ، و باید گرد و غبار ، چربی ها را کامل با شستشو از بین ببرید. و در صورت شکاف و ترک روی نما باید آنها را با بتونه های مخصوص پر کنید.

متخصصین ما با اجرای نقاشی نمای بیرونی ساختمان با طناب و بدون نصب داربست، در مواردی مانند رنگ کردن سنگ نما، رنگ آمیزی نمای سیمانی و غیره آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه هستند.

نقاشی نمای ساختمان بدون داربست

نقاشی نمای ساختمان با طناب (راپل) یکی از کم هزینه ترین روش ها است. و کارفرما فقط هزینه دستمزد اجرای کار را پرداخت می کند. و دیگر نیازی به پرداخت اجاره داربست نمی باشد. در این روش فضای را اشغال نمی کند و مانع عبور و مرور افراد و ماشین ها نمی شود و تسلط بر اجرای کار خیلی بالاست.

و در مقایسه با دستگاه کلایمر که نصب آن زمان بر و پرهزینه می باشد، سرعت عمل بالاتری دارد. اگر به دنبال افراد خبره برای نقاشی نمای ساختمان هستید، شرکت کف ساب پلاس داری نیروهای متخصص در این زمینه می باشد.  که با تماس با کارشناسان در اولین فرصت پاسخگو شما می باشد.

مراحل انجام نقاشی نمای ساختمان

در ابتدا باید نمای ساختمان کاملا نماشویی شود که هر گونه گرد و غبار و کثیفی از روی نمای ساختمان برداشته شود. باید ترک ها و شکاف های نما با استفاده از بتونه کاری درست شود. در نماهای سیمانی ترک های زیادی وجود دارد که اینها بخاطر عوامل مختلفی از جمله نشست ساختمان ایجاد می شود.

که باید از چسب پلی بورتان برای پر کردن ترکهای سقف استفاده کرد تا در اخر اثری از ترمیم نما معلوم نشود. پس از ترمیم،مرحله پرایمر نما می باشد. هر نما، پرایمر مخصوص به خود را دارد. مثلا اگر می خواهید رنگ آکرولیک استفاده کنید، باید یک لایه پرایمر مخصوص شیری رنگ زده شود و سپس روی آن نقاشی نمای ساختمان انجام شود.

مزایای استفاده از پرایمر در نقاشی نمای ساختمان

سطوح کوچک و منافذ زیر کار کاملا پوشیده می شود. یراپمر کاملا بی رنگ و بی بو می باشد. باعث چسبندگی و اتصال بهتر رنگ به سیمان می شود. از پوسته شدن رنگ جلوگیری می کند و مقاومت رنگ در مقابل شرایط جوی را بالا می برد.

قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان

قیمت نقاشی نمای ساختمانه به چند مورد بستگی دارد.

✔ انتخاب روش نقاشی نما ساختمان است، نقاشی نمای ساختمان بدون داربست یکی از جدیدترین روش هاست که از طناب یا راپل در ارتفاعات ساختمان صورت می گیرد. و هزینه آن نسبت به داربست کمتر می باشد.

✔  انتخاب رنگ است، هر چه کیفیت رنگ بالاتر باشد مثلا رنگ ضد آب و قدرت کشسانی بیشتری داشته باشد هزینه رنگ آمیزی بالاتر می رود.

✔ مدت زمان انجام پروژه است . هر چه سطح رنگ به زیر سازی بیشتری نیاز داشته باشد، مدت انجام رنگ نما بالاتر می رود و به طبع قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان افزایش می یابد.

انواع رنگ که در نقاشی نمای ساختمان

رنگ اکریلیک

یکی را بهترین رنگ های نمای ساختمان می باشد. رنگ اکربلیک بخاطر مقاوت و دوام بالا و انعطاف پذیری، درخشندگی، محبوبیت بیشتری در رنگ آمیزی نما دارد. از جمله رنگ اکریلیک در این زمینه رنگ جوتن میباشد.

رزین آکریلیک بر دو پایه آب و روغنی می باشند. رزین آکریلیک با حلال آب ضد قارچ، بدون بو، آسیب ناپذیر، مقاوم در برابر اشعه UV خورشید و سطحی سخت می باشند. همینطور قابل‌ استفاده بر روی سطح های گچی، سیمانی، کناف و … می باشند.

رنگ نانو

رنگ نانو یکی از رنگ های با کیفیت می باشد که در شرایط آب و هوایی مرطوب مقاومت بالای دارد جرا که در برابر شوره، قارچ و کپک و رطوبت، جلبک مقاومت بالای دارد. و همچنین عایق سرما و گرما می باشد.

ویژگی ضد لک بودن آن باعث شده است که بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ بیرون ساختمان نانو با ایجاد بافت و ظاهری بسیار زیبا در نمای بیرونی ساختمان از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان نیز جلوگیری می‌کند. خاصیت ترموپلاست بودن این رنگ باعث عدم پوسته‌ شدن و بلند شدن، انعطاف‌ پذیری بسیار بالا و جلوگیری از ترک خوردن می‌شود.

رنگ اپوکسی

اپوکسی یکی از دیگر از رنگ نمای ساختمانی می باشد. ولی این رنگ بیشتر در بخش های صنعتی کاربرد دارد. در منازل و اداره ها از این رنگ به جهت مقاومت بالا برای کف پوش استفاده می کنند.

رنگ کنیتکس

یک رنگ‌ بر دو پایه آب و روغنی می باشد. نوع روغنی آن مناسب رنگ‌ آمیزی نما و سطوح خارجی ساختمان میباشد. دو ویژگی عمر بالا و مقاومت در برابر رطوبت این رنگ را برای رنگ آمیزی نما محبوب نموده است.

رنگ‌ روغنی

این رنگ برای همه سطح های فرنگی به‌ خصوص نرده، درب و پنجره فلزی کاربرد دارد. این رنگ‌ بر اساس حلال نفتی میباشد و مقاومت خوبی در قبال رطوبت دارد. همینطور افزون بر آن قابل شستشو نیز هست اما دارای کمی بو هم است.

رنگ استخری

این رنگ برای پوشش دهی استخر استفاده می‌شود. مقاوم در برابر رطوبت، ضد قارچ و جلبک می باشد.

نقاشی نمای ساختمان سیمانی

رنگ آمیزی نمای سیمانی از جمله مواردی می باشد که هر چند سال یکبار باید انجام شود. زیرا در اثر گذشت زمان به تدریج جلوه و زیبایی نمای ساختمان از بین می رود و ظاهر زشتی پیدا می کنند و نیاز به رنگ آمیزی نمای سیمانی است.

استفاده از رنگ نمای ساختمان ضد آب روی سیمان موجب می شود که طول عمر این نما افزایش پیدا کند. در رنگ آمیزی نمای سیمانی ابتدا تمام عیب های نما باید به خوبی گرفته شود و سپس اقدام به رنگ کردن نمای سیمانی نمود.

نقاشی نمای شیروانی

نقاشی سقف شیروانی هر چند سال یکبار باید صورت بگیرد. و بیشتر در ویلاها انجام می شود. رنگ آمیزی سقف شیروانی باید با دقت در چندین مرحله انجام شود.

مرحله اول تمیر کردن سقف است. اگر رنگ آمیزی سقف شیروانی را قبلا انجام داده اید و اکنون مایل هستید، دوباره برای ترمیم رنگ اقدام کنید باید رنگ های قدیمی که پوست شده اند کنده شده .

مرحله دوم قسمت های شکسته یا آسیب دیده بتونه کاری شوند و پس از سمباده کاری دوباره اقدام به نقاشی نمای ساختمان شیروانی نمود. با توجه به شرایط رنگ سقف شیروانی، اجرای رنگ شیروانی با قلمو، غلطک و پیستوله انجام می شود.

نقاشی نمای ساختمان آجری

نقاشی نما ساختمان آجری با رنگ هایی خاصی انجام می شود. این رنگ ها در مقابل سایش، عوامل جوی و بارش باران و برف از مقاومت خوبی برخوردارند. همچنین این رنگ ها به سرعت خشک شده و با محیط زیست سازگاری دارند. نقاشی نمای آجری با هدف تغییر رنگ کلی نما و یا ترمیم رنگ نمای آجری انجام می شود.

رنگ آمیزی نما آجری از نفوذ رطوبت به داخل آن جلوگیری می کند و طول عمر آجرهای سطح را نیز افزایش می دهد. نقاشی نما آجری در چند مرحله کلی انجام می شود.

در مرحله اول از نقاشی نما ساختمان آجری از رنگ آستری استفاده می شود که موجب بالا بردن مقاومت آجر خواهد شد. در مرحله بعدی اقدام به ترمیم نما آجری می کنند. به ترتیبی که آجرهای لب پریده یا شکسته را با استفاده از بتونه ترمیم می کنند و در مرحله آخر نیز رنگ نهایی زده می شود.

رنگ آمیزی چوب ترمو وود نما

استفاده از چوب در نما ظاهر بسیار زیبایی دارد. اما در کنار این زیبایی، مراحل نگهداری از چوب نیز باید به دقت انجام شود. یکی از این اقدامات، نقاشی نمای چوبی ساختمان است که باید هر چند سال یکبار حتما انجام شود. زیرا در اثر عدم انجام نقاشی نمای بیرونی ساختمان رنگ چوب ها تغییر کرده و به تدریح پوست پوست می شوند و در نهایت از بین خواهند رفت.

مزایای استفاده از نقاشی نما ساختمان

رفع  مشکلات و ایرادات در نمای ساختمان دارای خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی می باشند و از ترک خوردن دوباره نما البته در اثر اتفاقات جزئی جلوگیری می کند. رنگ نما ضد آب و قابل شستشو می باشد و در اثر آلودگی به راحتی تمیز خواهد شد.

در مقابل عوامل جوی مانند اشعه یو وی مقاومت دارند. جدیدترین رنگ نمای ساختمان کاملا سازگار با محیط زیست هستند و پایه آبی دارند و همچنین غیرقابل اشتعال نیز می باشند.

نقاشی نمای ساختمان تهران

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 482
  • بازدید کلی : 1,149